Meble tapicerowane x3
Meble tapicerowane x3
Meble tapicerowane x3

Sofa Noir, elegancka i wygodna sofa modułowa

SYMBOL:  NOIR

2 423,- zł

Cena modułu 1,5 w tkaninie gr. A

NOIR
próbniki tkanin i skór - pytaj w salonie !
tkaniny, skóry drewno/ metal
Produkt na zamówienie. Model dostępny w bogatej kolorystyce tkanin oraz skór
Uwaga! Modele prezentowane na stronie internetowej www.innemeble.pl mogą odbiegać wyglądem lub kolorystyką od modeli prezentowanych w salonach sprzedaży. Informacje zamieszczone na stronie internetowej www.innemeble.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 k.c. , a tylko mają charakter reklamowy. Są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy /art. 71 Kodeksu cywilnego/.
Jak zaprojektować wnętrze, które bez problemu spełni wszystkie oczekiwania domowników? W końcu salon – bo o nim mowa – nazywany czasem „pokojem dziennym”, to przestrzeń, na której krzyżują się cele i potrzeby każdego członka rodziny. Bez wyjątku. Nierzadko nawet równocześnie… NOIR, nie tylko stylowa, lecz bez wątpienia funkcjonalna i ultranowoczesna linia sof modułowych, charakteryzujących kolekcję mocnej formy, sprosta wszelkim oczekiwaniom domowników. Obszerna, wygodna, bez problemu pomieści co liczniejszą rodzinę. Miejsce dla siebie znajdzie na niej każdy. Zawsze „na miejscu” będzie bowiem czytanie na niej książki, praca z laptopem, czy towarzyska, popołudniowa kawka przy tiramisu i jazzie… Kształtna, dyskretnie obła linia poduszek, jak i pokaźne gabaryty, w tym przypadku stanowią wyłącznie zaletę. Wersje biała stworzona z myślą o nieco skromniejszym, salonowym metrażu, to rozwiązanie, które świetnie sprawdzi się w aranżacjach rodem z lat 60-tych. Szerokie, stabilne siedziska w połączeniu z subtelnymi metalowymi nóżkami, pięknie i lekko wkomponują się w aranżacje oparte na łączeniach delikatnej bieli z drewnem, okraszone akcentami w stylu vintage. Wersja szara niemal idealnie wpasuje się w każde wnętrze. Szarość obicia jest neutralna i świetnie sprawdzi się jako tło dla wszelkich co bardziej nasyconych kolorystycznie dekorów.
Dostępne konfiguracje modeluwypełnienie mebla w standardziedopłatyGrupa tkaninGrupa skór
Dopłata brutto do COMF 2Dopłata brutto do COMF MDopłata brutto do COMF_4Tkanina gr. ATkanina gr. BTkanina gr. CTkanina gr. DTkanina gr. ExclusiveSkóra 10Skóra 20Skóra 50Skóra 60
1NOIR 1.5 MODULCOMF_2 lub COMF_M2 423 zł2 491 zł2 544 zł2 551 zł2 702 zł3 504 zł3 855 zł5 023 zł5 455 zł
2NOIR 1.5 LRCOMF_2 lub COMF_M2 728 zł2 824 zł2 889 zł2 897 zł3 103 zł4 283 zł4 727 zł6 288 zł6 864 zł
3NOIR 2.5 LRCOMF_2 lub COMF_M4 226 zł4 385 zł4 491 zł4 509 zł4 848 zł6 910 zł7 669 zł10 172 zł11 125 zł
4NOIR 2.5COMF_2 lub COMF_M4 447 zł4 642 zł4 767 zł4 800 zł5 200 zł7 527 zł8 354 zł11 220 zł12 294 zł
5NOIR 3COMF_2 lub COMF_M4 939 zł5 155 zł5 295 zł5 330 zł5 773 zł8 320 zł9 239 zł12 383 zł13 569 zł
6NOIR C XL MODUL LRCOMF_2 lub COMF_M3 477 zł3 618 zł3 710 zł3 730 zł4 020 zł5 558 zł6 133 zł8 172 zł8 923 zł
7NOIR CHL LRCOMF_2 lub COMF_M3 399 zł3 504 zł3 580 zł3 584 zł3 819 zł5 344 zł5 939 zł7 740 zł8 444 zł
8NOIR END PART LRCOMF_2 lub COMF_M3 391 zł3 476 zł3 542 zł3 680 zł3 742 zł5 098 zł5 664 zł7 208 zł7 831 zł
9NOIR 2,5 MODULCOMF_2 lub COMF_M3 896 zł4 026 zł4 120 zł4 131 zł4 419 zł6 182 zł6 861 zł8 990 zł9 811 zł
10NOIR PUF 80X60COMF_2 lub COMF_M1 372 zł1 400 zł1 418 zł1 449 zł1 485 zł1 790 zł2 009 zł2 361 zł2 543 zł
11NOIR PUF 80X90 MODULCOMF_2 lub COMF_M1 722 zł1 738 zł1 743 zł1 787 zł1 804 zł2 293 zł2 572 zł3 024 zł3 253 zł
12NOIR WOOD 1.5 MODULCOMF_2 lub COMF_M2 753 zł2 794 zł2 821 zł2 920 zł2 940 zł3 585 zł3 893 zł5 006 zł5 397 zł
13NOIR WOOD 1.5 LRCOMF_2 lub COMF_M3 054 zł3 120 zł3 169 zł3 308 zł3 334 zł4 363 zł4 761 zł6 261 zł6 790 zł
14NOIR WOOD 2.5 LRCOMF_2 lub COMF_M4 643 zł4 758 zł4 840 zł4 980 zł5 115 zł7 065 zł7 754 zł10 267 zł11 174 zł
15NOIR WOOD 2.5COMF_2 lub COMF_M4 879 zł5 027 zł5 133 zł5 139 zł5 470 zł7 612 zł8 370 zł11 145 zł12 149 zł
16NOIR WOOD 3COMF_2 lub COMF_M5 399 zł5 569 zł5 690 zł5 699 zł6 076 zł8 390 zł9 234 zł12 274 zł13 381 zł
17NOIR WOOD C XL MODUL LRCOMF_2 lub COMF_M3 810 zł3 919 zł3 997 zł3 999 zł4 244 zł5 649 zł6 180 zł8 160 zł8 864 zł
18NOIR WOOD CHL LRCOMF_2 lub COMF_M3 738 zł3 806 zł3 850 zł3 865 zł4 028 zł5 400 zł5 935 zł7 655 zł8 298 zł
19NOIR WOOD END PART LRCOMF_2 lub COMF_M3 758 zł3 807 zł3 838 zł3 925 zł3 989 zł5 149 zł5 655 zł7 114 zł7 673 zł
20NOIR WOOD 2,5 MODULCOMF_2 lub COMF_M4 255 zł4 346 zł4 407 zł4 474 zł4 634 zł6 235 zł6 851 zł8 895 zł9 655 zł
21NOIR WOOD PUF 80X60COMF_2 lub COMF_M1 653 zł1 700 zł1 726 zł1 740 zł1 793 zł1 872 zł2 053 zł2 361 zł2 504 zł
22NOIR WOOD PUF 80X90 MODULCOMF_2 lub COMF_M2 049 zł2 059 zł2 060 zł2 084 zł2 145 zł2 383 zł2 619 zł3 020 zł3 204 zł

 

Konfigurację mebla zawsze czytamy od lewej strony
stojąc przodem do sofy

OZNACZENIA w opisie modeli:

F            – funkcja spania
           – sedak – funkcja spania okazjonalnego
CHL       – szezlong
DIVAN   – divan
C            – narożnik np C90, C45
L lub R    – lewy (Left) / prawy (Right)

Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian kolorów,
wzornictwa, wymiarów i prezentowanych wyrobów.
Podane wymiary mogą różnić się od rzeczywistych do 3%.

Legenda do karty katalogowej
FIX
przytapicerowany pokrowiec
LOOSE COVER
luźny pokrowiec (Loose Cover) – umożliwia łatwe zdjęcie pokrowca w celu wyprania (sprawdzić instrukcję prania tkaniny) lub zmianę sofy przez założenie pokrowca w innej tkaninie i kolorze
COMF EU
poduszki oparciowe – silikon poduszki siedziskowe – pianka wysokoelastyczna
COMF 1
poduszki oparciowe – pianka wysokoelastyczna + pianka supersoft poduszki siedziskowe – pianka wysokoelastyczna
COMF 2
poduszki oparciowe – 70% pierze + 30% silikon poduszki siedziskowe – pianka wysokoelastyczna + top pierzowy
SKÓRA
model dostępny w skórze
TKANINA
model dostępny w tkaninie
SKÓRA/TKANINA
model dostępny w połączeniu tkaniny i skóry (rama wykonana w skórze, poduszki oparciowe i siedziskowe w tkaninie)
SLEEP
funkcja spania
SLEEP OCC
funkcja spania okazjonalnego

Instrukcja użytkowania

 

Dziękujemy, że wybrali Państwo nasz produkt!
Wszystkie używane przez nas tkaniny i skóry są poddawane
dokładnym testom i są zgodne z najwyższymi wymaganiami.
Przestrzegamy
postanowień
rozporządzenia
REACH,
gwarantując tym samym wysoką jakość przy jednoczesnym
poszanowaniu środowiska naturalnego i zdrowia konsumentów.
Zapoznanie się z poniższymi informacjami i wskazówkami
dotyczącymi sposobu użytkowania pozwoli Państwu cieszyć się
stworzonymi przez nas meblami przez wiele nadchodzących lat.
MTI Furninova
MTI-Furninova jest polsko-szwedzką spółką produkującą
wysokiej jakości meble tapicerowane. Projektując nasze meble
pamiętamy, że muszą łączyć w sobie wygodę, niebanalny
wygląd i bezpieczeństwo użytkowania. Każdy produkt,
który wprowadzamy do oferty najpierw testujemy sami, bez
kompromisów odrzucając te, które nie spełniają naszych
wymagań. Od 20 lat nasze produkty trafiają do szerokiego grona
odbiorców na całym świecie. W tym czasie zdobyły uznanie ze
względu na komfort, niepowtarzalne wzornictwo opracowane
przez znanych projektantów oraz starannie dobieraną kolekcję
tkanin.Jakość
Nieodłącznym walorem naszych produktów jest wysoka jakość
skór, nowoczesnych tkanin i drewna. Atrakcyjne wzornictwo
mebli łączymy z funkcjonalnością i niezawodnością w
użytkowaniu. Połączenie walorów estetycznych i użytkowych
z wysoką jakością pozwala na wyjątkowe aranżacje wnętrz.
Pielęgnujemy naszą pasję tworzenia eleganckich i jednocześnie
ergonomicznych mebli, dbamy o wysoką jakość wyrobów.
Zrównoważony rozwój
Dobry projekt, to efekt wybiegania w przyszłość. To projekt,
który szanuje środowisko naturalne. Projektując i tworząc
mebel, który ma dawać radość oraz sprostać codziennemu
użytkowaniu przez wiele nadchodzących lat, pomagamy
minimalizować emisję CO2 i unikać marnowania zasobów
naturalnych, oszczędzając je dla przyszłych pokoleń.Swoboda możliwości
Wybierając sofę stworzoną przez firmę MTI Furninova
wybierasz swobodę możliwości. Wybierz ulubiony produkt z
naszego bogatego asortymentu niemal 450 tkanin i skór i ciesz
się swobodą projektowania lub wybierz sofę w niemal dowolnej
wielkości i kształcie - sofę dopasowaną idealnie do Twojego
stylu życia.Ogólne wskazówki dotyczące sposobu
użytkowania
Należy regularnie wietrzyć i odkurzać meble, ponieważ
zanieczyszczenia mogą powodować powstawanie dodatkowych
uszkodzeń. Odkurzanie należy przeprowadzać przy użyciu
końcówki przeznaczonej do mebli tapicerowanych oraz tkanin.
Nie należy umieszczać mebli w miejscu, gdzie będą one narażone
na bezpośrednie działanie promieni słonecznych ani zbyt blisko
źródeł ciepła.
W pomieszczeniu, w którym znajduje się mebel, należy
utrzymywać regularną temperaturę wnętrza, ponieważ
środowisko wilgotne i/lub zimne może być powodem
powstawania uszkodzeń.
Jeśli to możliwe należy regularnie przekładać poduszki
i przewracać na drugą stronę, dzięki czemu zużycie wypełnienia
poduszek oraz pokrowców będzie bardziej równomierne.
Zarówno skóra jak i tkaniny podczas użytkowania ulegają
rozciąganiu, więc co jakiś czas będzie konieczne poprawianie
pokrowców.
Jeżeli poduszki oparcia i siedzenia są wypełnione włóknem
kulkowym lub pierzem, po użyciu należy nimi wstrząsnąć, aby
przywrócić ich pierwotny kształt.
Plamy należy usuwać natychmiast po ich powstaniu, w razie
konieczności konsultując się z profesjonalistą prosząc o poradę.Wskazówki dotyczące użytkowania
tkanin
Tkaniny charakteryzują się różnymi wymaganiami dotyczącymi
użytkowania zależnymi od materiału, z którego zostały
wykonane. Wewnątrz wszystkich zdejmowanych pokrowców
znajdują się instrukcje dotyczące prania tkaniny. Jeśli tkanina
może być prana w wodzie, większość pokrowców może zostać
wyprana w domu, w zwykłej pralce.
Większe pokrowce, takie jak pokrowce ramy mebla, powinny
być czyszczone w profesjonalnych pralniach, gdyż pralki do
użytku domowego mogą dostarczyć za mało wody do uprania
pokrowca. Należy unikać nadmiernego wirowania oraz suszenia
w suszarkach bębnowych. Pokrowce należy nakładać na meble,
gdy są wciąż lekko wilgotne, dzięki czemu prawidłowe nałożenie
ich będzie nieco łatwiejsze.
• Usuwaj plamy natychmiast po ich powstaniu, przestrzegając
instrukcji użytkowania dotyczących danej tkaniny.
• Umieść chłonny, bezbarwny papier lub kawałek tkaniny pod
plamą na tkaninie tapicerki.
• Nie pocieraj bezpośrednio plamy powstałej na tkaninie
ponieważ może to spowodować jej miejscowe odbarwienie
i odkształcenie.
• Jeśli nie masz pewności, jak zająć się plamą, skontaktuj się ze
specjalistą i poproś o poradę.Wskazówki dotyczące użytkowania
skóry
Różne rodzaje skóry wymagają różnego traktowania. Sprawdź,
jaki rodzaj skóry zakupiłeś i skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą
produktów MTI Furninova, aby uzyskać porady odnośnie do
sposobów użytkowania produktów z danego rodzaju skóry.
Jeśli użyjesz jakichkolwiek produktów, kolor skóry może zmienić
się tuż po aplikacji, lecz z czasem efekt ten zniknie.
• Po wylaniu jakichkolwiek płynów zbierz je niezwłocznie
czystą ściereczką.
• Czyść plamy używając wilgotnej ściereczki, nie używaj
żadnych silnych detergentów.
• Unikaj pocierania skóry.
• Jeśli nie masz pewności, jak zająć się plamą, skontaktuj się ze
specjalistą i poproś o poradę.

UWAGA !!!


1. Duży nacisk przy czyszczeniu może spowodować rozjaśnienie kolorów.
2. Należy być przezornym i na mało widocznym miejscu tapicerki przeprowadzić próbę jak
zachowują się kolory przy czyszczeniu.
3. Środki przeznaczone do czyszczenia mebli znajdujące się w ogólnodostępnym handlu
mogą być użyte wyłącznie na odpowiedzialność użytkownika.
4. Elementy ozdobne z drewna należy konserwować środkami do konserwacji drewna.
5. Zakupione meble tapicerowane mogą być eksploatowane przez wszystkich użytkowni-
ków bez względu na ich wiek.
6. W meblach pokrytych tkaninami cieniującymi mogą występować różne odcienie tkanin
w zależności od kąta padania światła naturalnego lub sztucznego.

 

GWARANCJĄ PRODUCENTA NIE SĄ OBJĘTE:


a) uszkodzenia powstałe po zakupie w rezultacie niewłaściwego (nieostrożnego) przewozu,
przenoszenia, montażu jak również wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych.
b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z zasadami użytkowa-
nia, przechowywania i konserwacji mebli.
c) uszkodzenia wynikłe z napraw lub przeróbek mebli wykonywanych przez kupującego
lub na jego zlecenie.
d) uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania mebla.
e) wady i uszkodzenia, w następstwie których obniżono cenę przy jego zakupie.
f ) marszczenia tkanin na siedziskach w meblach funkcyjnych tj. rozkładanych, fałdy w
materiale obiciowym, jako cecha pożądana i zamierzona. Zewnętrzne powłoki mebli
wykonywanych z materiałów obiciowych lub skór są luźne i miękkie, co jest spowodowa-
ne techniką wykonywania tego typu mebli. Powstawanie fałd w pokryciu jest zjawiskiem
naturalnym.
g) różnice w wybarwieniu tkanin lub skór, jeżeli pochodzą z różnych serii produkcyjnych
producenta tkanin lub skór, a reklamacja dotyczy różnicy poszczególnych wyrobów naby-
wanych przez kupującego sukcesywnie.
h) wszelkie cechy stanowiące oznaki prawdziwości skóry, która jest produktem natury:
dopuszczalne różnice w fakturze i odcieniu skóry, a także zmarszczki i niewielkie pofałdo-
wania w pokryciu, gdyż jest to zjawisko naturalne i nie oznacza wady jakościowej.
i) naturalne znamiona zawierające żyły, nakłucia i blizny.
k) zapach skóry jako cecha występująca we wszystkich obiciach wykonanych ze skóry
naturalnej.

 

WARUNKI GWARANCJI


1. Producent zapewnia dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli przy zachowaniu prawi-
dłowych zasad ich użytkowania zgodnie z przeznaczeniem w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży
(wydania), ale nie dłużej niż 26 miesięcy od daty produkcji.
2. Przy sprzedaży, celem sprawdzenia jakości, meble powinny być rozpakowane przez sprzedawcę i
okazane kupującemu przy wydaniu ze sklepu, magazynu bądź przez przewoźnika.
3. Odebranie karty gwarancyjnej przez kupującego przy zakupie mebli równoznaczne jest z doko-
naniem ilościowego i jakościowego odbioru, nie stwierdzeniem wad lub braków zewnętrznych i
zapoznaniem się oraz zaakceptowaniem jej pełnej treści.
4. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego bądź nieostrożnego prze-
wozu, przenoszenia i montażu jak również wynikłe ze zdarzeń losowych w drodze do klienta.
5. Reklamacje z tytułu wad ukrytych przyjmuje sprzedawca. Reklamacje te sprzedawca przekazuje w
terminie do 3 dni producentowi w formie pisemnej o ile w ramach odrębnej umowy z gwarantem nie
można załatwić ich bezpośrednio.
6. Powstałe w okresie gwarancyjnym wady lub awarie wyrobów z winy producenta należy zgłosić w
punkcie zakupu, przedstawiając kartę gwarancyjną.
7. Przyjęcie reklamacji odbywa się przez sporządzenie zgłoszenia reklamacyjnego na drukach znaj-
dujących się u sprzedawcy z równoczesnym okazaniem karty gwarancyjnej w celu określenia rodzaju
mebla.
8. W przypadku nie ustosunkowania się gwaranta (producenta) do reklamacji w ciągu 14 dni robo-
czych uważa się, że gwarant uznał reklamację za uzasadnioną.
9. Reklamacja będzie zrealizowana w terminie 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez salon me-
blowy, gdy wada jest możliwa do usunięcia bez naprawy fabrycznej lub poprzez wymianę elementów
niewymagających dosłania ich z fabryki. W przypadku, gdy niezbędne jest dodatkowe sprawdzenie
zasadności reklamacji termin usunięcia wady może ulec przedłużeniu.
10. Jeżeli charakter wady wymaga jej usunięcia w warunkach fabrycznych, kupujący zobowiązany jest
do wydania wyrobu albo jego części składowych wymagających naprawy. Gwarant nie ma obowiązku
dostarczenia kupującemu wyrobu zamiennego na czas wykonywania obowiązków gwarancyjnych.
11. Odmowa wydania wyrobu (jego części) do naprawy w warunkach fabrycznych, bądź jej uniemożli-
wienie w lokalu kupującego oznaczać będzie, że kupujący zwolnił gwaranta z wykonywania obowiąz-
ków gwarancyjnych i zrzekł się wszelkich roszczeń z tytułu gwarancji.
12. W przypadku, gdy wada mebla jest nieusuwalna załatwienie reklamacji może nastąpić przez
zamianę wadliwego mebla na inny, wolny od wad lub zwrot kupującemu zapłaconej ceny przy jedno-
czesnym zwrocie tego wyrobu przez kupującego. Reklamacja może być za zgodą nabywcy załatwiona
przez obniżenie ceny mebla. Obniżenie ceny powoduje wygaśnięcie gwarancji.
13. Upust ceny lub zwrot gotówki nabywcy będzie realizowany przez punkt sprzedaży na podstawie
wystawionej przez producenta faktury korygującej do faktury sprzedaży.
14. Zwłoka w załatwieniu reklamacji nie zachodzi, gdy przedstawiciel producenta zgłosił się u użyt-
kownika w uzgodnionym terminie i nie mógł wykonać czynności wynikających z naprawy gwaran-
cyjnej z przyczyn leżących po stronie użytkownika. Nowy termin załatwienia reklamacji zawierać
się będzie w kolejnych 21 dniach roboczych z 3 dniowym wcześniejszym powiadomieniem. Jeżeli
użytkownik dwukrotnie uniemożliwi dokonanie naprawy uważa się, że zrezygnował z uprawnień
gwarancyjnych.
15. Karta gwarancyjna nie jest ważna bez zaznaczenia w niej daty sprzedaży, bez pieczęci sprzedawcy i
jego podpisu. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej następuje utrata gwarancji, a nowa karta nie
będzie wydana.
16. Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku uszkodzeń wyrobu powstałych z jego
winy np. w wyniku nienależnego użytkowania, przechowywania, braku lub złej konserwacji, dokona-
nia naprawy przez osoby do tego nieupoważnione.

17. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za realizację i rozstrzygnięcie w całości zgłoszonej reklama-
cji, w sposób nieangażujący Klienta z producentem.
18.Gwarancja ulega przedłużeniu o okres dokonywania naprawy lub wymiany wyrobu lub jego części.
19. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza upraw-
nień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
20. Gwarancja obejmuje wyłącznie wyroby sprzedane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajdu-
jące się na tym terytorium w czasie załatwiania reklamacji.

 

ZASADY UŻYTKOWANIA MEBLI


1. Meble powinny być użytkowane zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem. Za niewłaściwe użytkowa-
nie mebli rozumie się: stawanie nogami, kolanami na zagłówkach, boczkach, oparciu, siedzisku oraz
innych elementach narażonych pod wpływem ciężaru na złamanie.
2. Meble tapicerowane posiadające mechanizm sedaka mają charakter wypoczynkowy, a zatem
przeznaczenie ich do spania powinno być okazjonalne. Skrzypienie mechanizmu sedaka nie jest wadą
podlegającą reklamacji.
3. Meble należy użytkować w pomieszczeniach suchych, zamkniętych i zabezpieczonych przed szko-
dliwymi wpływami atmosferycznymi oraz bezpośrednim działaniem promieni słonecznych. Mebli nie
należy stawiać w odległości mniejszej niż 1 m od czynnych źródeł ciepła takich jak grzejniki, kuchenki,
a także w pomieszczeniach o dużej wilgotności powietrza (powyżej 70 %) oraz powierzchni nie mniej-
szej niż 3,6 m2 o standardowej wysokości.
4. Meble należy chronić przed nieuzasadnionymi uszkodzeniami mechanicznymi, które mogą być spo-
wodowane np. siadaniem (stawaniem) na płytę podgłówka, na podłokietnikach, krawędziach oparć,
na pojedynczych drewnianych listwach sprężynujących funkcji (wysuwanego podzespołu do spania),
rozpychaniem skrzyni pościelowej przez umieszczanie nadmiernej objętości pościeli itp.
5. Niektóre wysokogatunkowe tkaniny mienią się w promieniach światła. Wygląda to tak (szczególnie
w tapicerce narożników) jakby miały różne odcienie. Nie jest to powód do reklamacji, a cecha charak-
terystyczna tkanin.
6. Tkaniny flockowe i ich pochodne ulegają wycieraniu się koloru w trakcie użytkowania, co nie może
być podstawą do reklamacji.
7. Do czyszczenia tkanin obiciowych w żadnym wypadku nie należy stosować środków chemicznych
typu: rozcieńczalniki, benzyna, alkohol.
8. Przy pielęgnacji tkanin wystarcza oczyszczenie co pewien czas zewnętrznej powierzchni tapicerki
miękką szczotką do ubrań lub odkurzenie za pomocą odkurzacza z nasadką do tapicerki wg. załączo-
nej ulotki producenta odkurzacza.
9. Plamy należy usuwać natychmiast w następujący sposób:
- grube zabrudzenia ostrożnie zeskrobać tępym narzędziem (np. odwrotną stroną ostrza noża kuchen-
nego),
- czyścić miękką, białą, bawełnianą szmatką zwilżoną w letniej wodzie, okrężnymi ruchami bez wywie-
rania większego nacisku,
- wilgotne po oczyszczeniu miejsca pozostawić do naturalnego wyschnięcia, nie używać suszarki
(jeżeli będzie to konieczne powtórzyć poprzednie czynności) - przy nieschodzących plamach można
użyć delikatnego mydła,
- bezpośrednio po wyschnięciu, miejsca oczyszczone przeczesać szczotką do ubrań.
10. Sposób konserwacji i czyszczenia skóry: Nie ustawiaj skórzanych mebli blisko grzejnika lub innego
źródła ciepła. Chroń meble skórzane przed bezpośrednim promieniowaniem słonecznym. Usuwaj pla-
my natychmiast wilgotną, czystą ścierką bądź gąbką, nie trzyj! Utrzymuj skórzane meble w czystości,
odkurzaj je, najlepiej raz w tygodniu. Polecamy używać do konserwacji preparatów przeznaczonych
do pielęgnacji skór. Małe rysy, otarcia i inne znaki są naturalną właściwością prawdziwej skóry i nie
wpływają one na jej trwałość.

Skinpol Sp. z o. o. posiadająca prawa autorskie do niniejszego utworu w postaci grafiki/zdjęcia zezwala na nieodpłatne rozpowszechnianie, przedstawianie i wykonywanie tego utworu zarówno w celach komercyjnych jak i niekomercyjnych, pod warunkiem oznaczenia autorstwa utworu w postaci uwidocznionego na nim logo „Inne Meble” lub jego... czytaj więcej 
Skinpol Sp. z o. o. posiadająca prawa autorskie do niniejszego utworu w postaci grafiki/zdjęcia zezwala na nieodpłatne rozpowszechnianie, przedstawianie i wykonywanie tego utworu zarówno w celach komercyjnych jak i niekomercyjnych, pod warunkiem oznaczenia autorstwa utworu w postaci uwidocznionego na nim logo „Inne Meble” lub jego pochodzenia w postaci adresu strony internetowej www.innemeble.pl, a także zachowania go w oryginalnej postaci (nie tworzenia utworów zależnych). Podejmowanie działań wykraczających ponad wyrażoną powyżej zgodę jest działaniem bezprawnym.zwiń tekst 

Aby pobrać zdjęcia prosimy o zaakceptowanie powyższych warunków korzystania z materiałów "DLA PRASY"

Uwaga!
Modele prezentowane na stronie internetowej www.innemeble.pl mogą odbiegać wyglądem lub kolorystyką od modeli... czytaj więcej 
Modele prezentowane na stronie internetowej www.innemeble.pl mogą odbiegać wyglądem lub kolorystyką od modeli prezentowanych w salonach sprzedaży. Informacje zamieszczone na stronie internetowej www.innemeble.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 k.c. , a tylko mają charakter reklamowy. Są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy /art. 71 Kodeksu cywilnego/.zwiń tekst 

ULUBIONE ( 0 )

Nie masz ulubionych produktów

Nasze salony

81 745 9630

81 745 9631

lublin@innemeble.pl


32 493 18 21

697 900 251

katowice@innemeble.pl


22 855 40 97

601 777 299

warszawa@innemeble.pl