Meble tapicerowane x3
Meble tapicerowane x3
Meble tapicerowane x3

Grande sofa z luźnym pokrowcem, kanapa trzyosobowa

SYMBOL:  EX GRAND3BSZGREY

6 747,- zł

Model w tkaninie podstawowej cena od : 6472,00 zł

236x105x84
GRANDE DAY
beżowy
tkanina drewno/ metal
Warszawa
Uwaga! Modele prezentowane na stronie internetowej www.innemeble.pl mogą odbiegać wyglądem lub kolorystyką od modeli prezentowanych w salonach sprzedaży. Informacje zamieszczone na stronie internetowej www.innemeble.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 k.c. , a tylko mają charakter reklamowy. Są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy /art. 71 Kodeksu cywilnego/.
Kanapa rodzinna, duża kremowa sofa, ze zdejmowany pokrowiec, wygodna, miękka, ciekawa do salonu, materiał typu sztruks, kanapy salon meblowy Inne Meble
Dostępne konfiguracje modelu wypełnienie mebla w standardzie dopłaty Grupa tkanin Grupa skór
Dopłata brutto do COMF 2 Dopłata brutto do COMF M Dopłata brutto do COMF_4 Tkanina gr. A Tkanina gr. B Tkanina gr. C Tkanina gr. D Tkanina gr. Exclusive Skóra 10 Skóra 20 Skóra 50 Skóra 60
1 GRANDE DAY FIX 1 FOTEL COMF_2 - - 148 zł 3425 zł 3583 zł 3820 zł 4057 zł 4215 zł - - - -
2 GRANDE DAY FIX 2,5 SOFA COMF_2 - - 295 zł 5394 zł 5646 zł 6024 zł 6401 zł 6653 zł - - - -
3 GRANDE DAY FIX 3 SOFA COMF_2 - - 369 zł 5966 zł 6246 zł 6666 zł 7086 zł 7367 zł - - - -
4 GRANDE DAY FIX 3/2 SOFA (dwubryłowa) COMF_2 - - 369 zł 6271 zł 6546 zł 6958 zł 7370 zł 7645 zł - - - -
5 GRANDE DAY FIX 4/2 SOFA (dwubryłowa) COMF_2 - - 443 zł 6763 zł 7064 zł 7516 zł 7968 zł 8269 zł - - - -
6 GRANDE DAY FIX 2,5 modul L/R COMF_2 - - 295 zł 4797 zł 5018 zł 5349 zł 5680 zł 5901 zł - - - -
7 GRANDE DAY FIX 3 moduL L/R COMF_2 - - 369 zł 5371 zł 5621 zł 5995 zł 6369 zł 6619 zł - - - -
8 GRANDE DAY FIX 4/2 modu L/R (dwubryłowy) COMF_2 - - 443 zł 6188 zł 6463 zł 6875 zł 7287 zł 7562 zł - - - -
9 GRANDE DAY FIX C modul COMF_2 - - 271 zł 3054 zł 3230 zł 3495 zł 3760 zł 3937 zł - - - -
10 GRANDE DAY FIX EP modul L/R COMF_2 - - 221 zł 4022 zł 4180 zł 4416 zł 4652 zł 4810 zł - - - -
11 GRANDE DOUBLE DAY FIX 1 FOTEL COMF_2 - - 160 zł 3620 zł 3799 zł 4066 zł 4334 zł 4513 zł - - - -
12 GRANDE DOUBLE DAY FIX 2,5 SOFA COMF_2 - - 369 zł 5779 zł 6067 zł 6499 zł 6931 zł 7219 zł - - - -
13 GRANDE DOUBLE DAY FIX 3 SOFA COMF_2 - - 406 zł 6389 zł 6710 zł 7192 zł 7674 zł 7995 zł - - - -
14 GRANDE DOUBLE DAY FIX 3/2 SOFA (dwubryłowa) COMF_2 - - 406 zł 6676 zł 6986 zł 7450 zł 7915 zł 8224 zł - - - -
15 GRANDE DOUBLE DAY FIX 4/2 SOFA (dwubryłowa) COMF_2 - - 492 zł 7235 zł 7577 zł 8089 zł 8601 zł 8943 zł - - - -
16 GRANDE DOUBLE DAY FIX 2,5 modul L/R COMF_2 - - 369 zł 5178 zł 5434 zł 5818 zł 6202 zł 6458 zł - - - -
17 GRANDE DOUBLE DAY FIX 3 modul L/R COMF_2 - - 406 zł 5780 zł 6068 zł 6500 zł 6932 zł 7220 zł - - - -
18 GRANDE DOUBLE DAY FIX 4/2 modu L/R (dwubryłowy) COMF_2 - - 492 zł 6648 zł 6961 zł 7430 zł 7899 zł 8212 zł - - - -
19 GRANDE DOUBLE DAY FIX C modul COMF_2 - - 295 zł 3218 zł 3387 zł 3642 zł 3896 zł 4066 zł - - - -
20 GRANDE DOUBLE DAY FIX EP modul L/R COMF_2 - - 246 zł 4201 zł 4373 zł 4630 zł 4888 zł 5059 zł - - - -
21 GRANDE PUF FIX COMF_2 - - 62 zł 1785 zł 1860 zł 1973 zł 2085 zł 2160 zł - - - -
22 GRANDE DAY LC 1 FOTEL COMF_2 - - 148 zł 3514 zł 3668 zł 3900 zł 4132 zł 4286 zł - - - -
23 GRANDE DAY LC 2,5 SOFA COMF_2 - - 295 zł 5533 zł 5782 zł 6155 zł 6528 zł 6776 zł - - - -
24 GRANDE DAY LC 3 SOFA COMF_2 - - 369 zł 6103 zł 6378 zł 6789 zł 7201 zł 7476 zł - - - -
25 GRANDE DAY LC 3/2 SOFA (dwubryłowa) COMF_2 - - 369 zł 6458 zł 6733 zł 7144 zł 7556 zł 7831 zł - - - -
26 GRANDE DAY LC 4/2 SOFA (dwubryłowa) COMF_2 - - 443 zł 6967 zł 7270 zł 7725 zł 8180 zł 8483 zł - - - -
27 GRANDE DAY LC 2,5 modul L/R COMF_2 - - 295 zł 4935 zł 5152 zł 5478 zł 5804 zł 6022 zł - - - -
28 GRANDE DAY LC 3 modul L/R COMF_2 - - 369 zł 5521 zł 5767 zł 6135 zł 6504 zł 6750 zł - - - -
29 GRANDE DAY LC 4/2 modu L/R (dwubryłowy) COMF_2 - - 443 zł 6380 zł 6654 zł 7066 zł 7477 zł 7752 zł - - - -
30 GRANDE DAY LC C modul COMF_2 - - 271 zł 3207 zł 3384 zł 3649 zł 3915 zł 4091 zł - - - -
31 GRANDE DAY LC EP modul L/R COMF_2 - - 221 zł 4164 zł 4327 zł 4572 zł 4818 zł 4981 zł - - - -
32 GRANDE DOUBLE DAY LC 1 FOTEL COMF_2 - - 160 zł 3689 zł 3860 zł 4117 zł 4373 zł 4545 zł - - - -
33 GRANDE DOUBLE DAY LC 2,5 SOFA COMF_2 - - 369 zł 5905 zł 6187 zł 6611 zł 7034 zł 7316 zł - - - -
34 GRANDE DOUBLE DAY LC 3 SOFA COMF_2 - - 406 zł 6541 zł 6860 zł 7339 zł 7817 zł 8136 zł - - - -
35 GRANDE DOUBLE DAY LC 3/2 SOFA (dwubryłowa) COMF_2 - - 406 zł 6895 zł 7214 zł 7693 zł 8171 zł 8490 zł - - - -
36 GRANDE DOUBLE DAY LC 4/2 SOFA (dwubryłowa) COMF_2 - - 492 zł 7468 zł 7821 zł 8349 zł 8877 zł 9230 zł - - - -
37 GRANDE DOUBLE DAY LC 2,5 modul L/R COMF_2 - - 369 zł 5320 zł 5574 zł 5955 zł 6336 zł 6590 zł - - - -
38 GRANDE DOUBLE DAY LC 3 modul L/R COMF_2 - - 406 zł 5947 zł 6235 zł 6667 zł 7099 zł 7387 zł - - - -
39 GRANDE DOUBLE DAY LC 4/2 modu L/R (dwubryłowy) COMF_2 - - 492 zł 6878 zł 7201 zł 7685 zł 8169 zł 8492 zł - - - -
40 GRANDE DOUBLE DAY LC C modul COMF_2 - - 295 zł 3485 zł 3679 zł 3970 zł 4261 zł 4455 zł - - - -
41 GRANDE DOUBLE DAY LC EP modul L/R COMF_2 - - 246 zł 4331 zł 4507 zł 4771 zł 5035 zł 5210 zł - - - -
42 GRANDE PUF LC COMF_2 - - 62 zł 2026 zł 2129 zł 2283 zł 2437 zł 2540 zł - - - -

Instrukcja użytkowania

 

Dziękujemy, że wybrali Państwo nasz produkt!
Wszystkie używane przez nas tkaniny i skóry są poddawane
dokładnym testom i są zgodne z najwyższymi wymaganiami.
Przestrzegamy
postanowień
rozporządzenia
REACH,
gwarantując tym samym wysoką jakość przy jednoczesnym
poszanowaniu środowiska naturalnego i zdrowia konsumentów.
Zapoznanie się z poniższymi informacjami i wskazówkami
dotyczącymi sposobu użytkowania pozwoli Państwu cieszyć się
stworzonymi przez nas meblami przez wiele nadchodzących lat.
MTI Furninova
MTI-Furninova jest polsko-szwedzką spółką produkującą
wysokiej jakości meble tapicerowane. Projektując nasze meble
pamiętamy, że muszą łączyć w sobie wygodę, niebanalny
wygląd i bezpieczeństwo użytkowania. Każdy produkt,
który wprowadzamy do oferty najpierw testujemy sami, bez
kompromisów odrzucając te, które nie spełniają naszych
wymagań. Od 20 lat nasze produkty trafiają do szerokiego grona
odbiorców na całym świecie. W tym czasie zdobyły uznanie ze
względu na komfort, niepowtarzalne wzornictwo opracowane
przez znanych projektantów oraz starannie dobieraną kolekcję
tkanin.Jakość
Nieodłącznym walorem naszych produktów jest wysoka jakość
skór, nowoczesnych tkanin i drewna. Atrakcyjne wzornictwo
mebli łączymy z funkcjonalnością i niezawodnością w
użytkowaniu. Połączenie walorów estetycznych i użytkowych
z wysoką jakością pozwala na wyjątkowe aranżacje wnętrz.
Pielęgnujemy naszą pasję tworzenia eleganckich i jednocześnie
ergonomicznych mebli, dbamy o wysoką jakość wyrobów.
Zrównoważony rozwój
Dobry projekt, to efekt wybiegania w przyszłość. To projekt,
który szanuje środowisko naturalne. Projektując i tworząc
mebel, który ma dawać radość oraz sprostać codziennemu
użytkowaniu przez wiele nadchodzących lat, pomagamy
minimalizować emisję CO2 i unikać marnowania zasobów
naturalnych, oszczędzając je dla przyszłych pokoleń.Swoboda możliwości
Wybierając sofę stworzoną przez firmę MTI Furninova
wybierasz swobodę możliwości. Wybierz ulubiony produkt z
naszego bogatego asortymentu niemal 450 tkanin i skór i ciesz
się swobodą projektowania lub wybierz sofę w niemal dowolnej
wielkości i kształcie - sofę dopasowaną idealnie do Twojego
stylu życia.Ogólne wskazówki dotyczące sposobu
użytkowania
Należy regularnie wietrzyć i odkurzać meble, ponieważ
zanieczyszczenia mogą powodować powstawanie dodatkowych
uszkodzeń. Odkurzanie należy przeprowadzać przy użyciu
końcówki przeznaczonej do mebli tapicerowanych oraz tkanin.
Nie należy umieszczać mebli w miejscu, gdzie będą one narażone
na bezpośrednie działanie promieni słonecznych ani zbyt blisko
źródeł ciepła.
W pomieszczeniu, w którym znajduje się mebel, należy
utrzymywać regularną temperaturę wnętrza, ponieważ
środowisko wilgotne i/lub zimne może być powodem
powstawania uszkodzeń.
Jeśli to możliwe należy regularnie przekładać poduszki
i przewracać na drugą stronę, dzięki czemu zużycie wypełnienia
poduszek oraz pokrowców będzie bardziej równomierne.
Zarówno skóra jak i tkaniny podczas użytkowania ulegają
rozciąganiu, więc co jakiś czas będzie konieczne poprawianie
pokrowców.
Jeżeli poduszki oparcia i siedzenia są wypełnione włóknem
kulkowym lub pierzem, po użyciu należy nimi wstrząsnąć, aby
przywrócić ich pierwotny kształt.
Plamy należy usuwać natychmiast po ich powstaniu, w razie
konieczności konsultując się z profesjonalistą prosząc o poradę.Wskazówki dotyczące użytkowania
tkanin
Tkaniny charakteryzują się różnymi wymaganiami dotyczącymi
użytkowania zależnymi od materiału, z którego zostały
wykonane. Wewnątrz wszystkich zdejmowanych pokrowców
znajdują się instrukcje dotyczące prania tkaniny. Jeśli tkanina
może być prana w wodzie, większość pokrowców może zostać
wyprana w domu, w zwykłej pralce.
Większe pokrowce, takie jak pokrowce ramy mebla, powinny
być czyszczone w profesjonalnych pralniach, gdyż pralki do
użytku domowego mogą dostarczyć za mało wody do uprania
pokrowca. Należy unikać nadmiernego wirowania oraz suszenia
w suszarkach bębnowych. Pokrowce należy nakładać na meble,
gdy są wciąż lekko wilgotne, dzięki czemu prawidłowe nałożenie
ich będzie nieco łatwiejsze.
• Usuwaj plamy natychmiast po ich powstaniu, przestrzegając
instrukcji użytkowania dotyczących danej tkaniny.
• Umieść chłonny, bezbarwny papier lub kawałek tkaniny pod
plamą na tkaninie tapicerki.
• Nie pocieraj bezpośrednio plamy powstałej na tkaninie
ponieważ może to spowodować jej miejscowe odbarwienie
i odkształcenie.
• Jeśli nie masz pewności, jak zająć się plamą, skontaktuj się ze
specjalistą i poproś o poradę.Wskazówki dotyczące użytkowania
skóry
Różne rodzaje skóry wymagają różnego traktowania. Sprawdź,
jaki rodzaj skóry zakupiłeś i skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą
produktów MTI Furninova, aby uzyskać porady odnośnie do
sposobów użytkowania produktów z danego rodzaju skóry.
Jeśli użyjesz jakichkolwiek produktów, kolor skóry może zmienić
się tuż po aplikacji, lecz z czasem efekt ten zniknie.
• Po wylaniu jakichkolwiek płynów zbierz je niezwłocznie
czystą ściereczką.
• Czyść plamy używając wilgotnej ściereczki, nie używaj
żadnych silnych detergentów.
• Unikaj pocierania skóry.
• Jeśli nie masz pewności, jak zająć się plamą, skontaktuj się ze
specjalistą i poproś o poradę.

UWAGA !!!


1. Duży nacisk przy czyszczeniu może spowodować rozjaśnienie kolorów.
2. Należy być przezornym i na mało widocznym miejscu tapicerki przeprowadzić próbę jak
zachowują się kolory przy czyszczeniu.
3. Środki przeznaczone do czyszczenia mebli znajdujące się w ogólnodostępnym handlu
mogą być użyte wyłącznie na odpowiedzialność użytkownika.
4. Elementy ozdobne z drewna należy konserwować środkami do konserwacji drewna.
5. Zakupione meble tapicerowane mogą być eksploatowane przez wszystkich użytkowni-
ków bez względu na ich wiek.
6. W meblach pokrytych tkaninami cieniującymi mogą występować różne odcienie tkanin
w zależności od kąta padania światła naturalnego lub sztucznego.

 

GWARANCJĄ PRODUCENTA NIE SĄ OBJĘTE:


a) uszkodzenia powstałe po zakupie w rezultacie niewłaściwego (nieostrożnego) przewozu,
przenoszenia, montażu jak również wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych.
b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z zasadami użytkowa-
nia, przechowywania i konserwacji mebli.
c) uszkodzenia wynikłe z napraw lub przeróbek mebli wykonywanych przez kupującego
lub na jego zlecenie.
d) uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania mebla.
e) wady i uszkodzenia, w następstwie których obniżono cenę przy jego zakupie.
f ) marszczenia tkanin na siedziskach w meblach funkcyjnych tj. rozkładanych, fałdy w
materiale obiciowym, jako cecha pożądana i zamierzona. Zewnętrzne powłoki mebli
wykonywanych z materiałów obiciowych lub skór są luźne i miękkie, co jest spowodowa-
ne techniką wykonywania tego typu mebli. Powstawanie fałd w pokryciu jest zjawiskiem
naturalnym.
g) różnice w wybarwieniu tkanin lub skór, jeżeli pochodzą z różnych serii produkcyjnych
producenta tkanin lub skór, a reklamacja dotyczy różnicy poszczególnych wyrobów naby-
wanych przez kupującego sukcesywnie.
h) wszelkie cechy stanowiące oznaki prawdziwości skóry, która jest produktem natury:
dopuszczalne różnice w fakturze i odcieniu skóry, a także zmarszczki i niewielkie pofałdo-
wania w pokryciu, gdyż jest to zjawisko naturalne i nie oznacza wady jakościowej.
i) naturalne znamiona zawierające żyły, nakłucia i blizny.
k) zapach skóry jako cecha występująca we wszystkich obiciach wykonanych ze skóry
naturalnej.

 

WARUNKI GWARANCJI


1. Producent zapewnia dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli przy zachowaniu prawi-
dłowych zasad ich użytkowania zgodnie z przeznaczeniem w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży
(wydania), ale nie dłużej niż 26 miesięcy od daty produkcji.
2. Przy sprzedaży, celem sprawdzenia jakości, meble powinny być rozpakowane przez sprzedawcę i
okazane kupującemu przy wydaniu ze sklepu, magazynu bądź przez przewoźnika.
3. Odebranie karty gwarancyjnej przez kupującego przy zakupie mebli równoznaczne jest z doko-
naniem ilościowego i jakościowego odbioru, nie stwierdzeniem wad lub braków zewnętrznych i
zapoznaniem się oraz zaakceptowaniem jej pełnej treści.
4. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego bądź nieostrożnego prze-
wozu, przenoszenia i montażu jak również wynikłe ze zdarzeń losowych w drodze do klienta.
5. Reklamacje z tytułu wad ukrytych przyjmuje sprzedawca. Reklamacje te sprzedawca przekazuje w
terminie do 3 dni producentowi w formie pisemnej o ile w ramach odrębnej umowy z gwarantem nie
można załatwić ich bezpośrednio.
6. Powstałe w okresie gwarancyjnym wady lub awarie wyrobów z winy producenta należy zgłosić w
punkcie zakupu, przedstawiając kartę gwarancyjną.
7. Przyjęcie reklamacji odbywa się przez sporządzenie zgłoszenia reklamacyjnego na drukach znaj-
dujących się u sprzedawcy z równoczesnym okazaniem karty gwarancyjnej w celu określenia rodzaju
mebla.
8. W przypadku nie ustosunkowania się gwaranta (producenta) do reklamacji w ciągu 14 dni robo-
czych uważa się, że gwarant uznał reklamację za uzasadnioną.
9. Reklamacja będzie zrealizowana w terminie 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez salon me-
blowy, gdy wada jest możliwa do usunięcia bez naprawy fabrycznej lub poprzez wymianę elementów
niewymagających dosłania ich z fabryki. W przypadku, gdy niezbędne jest dodatkowe sprawdzenie
zasadności reklamacji termin usunięcia wady może ulec przedłużeniu.
10. Jeżeli charakter wady wymaga jej usunięcia w warunkach fabrycznych, kupujący zobowiązany jest
do wydania wyrobu albo jego części składowych wymagających naprawy. Gwarant nie ma obowiązku
dostarczenia kupującemu wyrobu zamiennego na czas wykonywania obowiązków gwarancyjnych.
11. Odmowa wydania wyrobu (jego części) do naprawy w warunkach fabrycznych, bądź jej uniemożli-
wienie w lokalu kupującego oznaczać będzie, że kupujący zwolnił gwaranta z wykonywania obowiąz-
ków gwarancyjnych i zrzekł się wszelkich roszczeń z tytułu gwarancji.
12. W przypadku, gdy wada mebla jest nieusuwalna załatwienie reklamacji może nastąpić przez
zamianę wadliwego mebla na inny, wolny od wad lub zwrot kupującemu zapłaconej ceny przy jedno-
czesnym zwrocie tego wyrobu przez kupującego. Reklamacja może być za zgodą nabywcy załatwiona
przez obniżenie ceny mebla. Obniżenie ceny powoduje wygaśnięcie gwarancji.
13. Upust ceny lub zwrot gotówki nabywcy będzie realizowany przez punkt sprzedaży na podstawie
wystawionej przez producenta faktury korygującej do faktury sprzedaży.
14. Zwłoka w załatwieniu reklamacji nie zachodzi, gdy przedstawiciel producenta zgłosił się u użyt-
kownika w uzgodnionym terminie i nie mógł wykonać czynności wynikających z naprawy gwaran-
cyjnej z przyczyn leżących po stronie użytkownika. Nowy termin załatwienia reklamacji zawierać
się będzie w kolejnych 21 dniach roboczych z 3 dniowym wcześniejszym powiadomieniem. Jeżeli
użytkownik dwukrotnie uniemożliwi dokonanie naprawy uważa się, że zrezygnował z uprawnień
gwarancyjnych.
15. Karta gwarancyjna nie jest ważna bez zaznaczenia w niej daty sprzedaży, bez pieczęci sprzedawcy i
jego podpisu. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej następuje utrata gwarancji, a nowa karta nie
będzie wydana.
16. Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku uszkodzeń wyrobu powstałych z jego
winy np. w wyniku nienależnego użytkowania, przechowywania, braku lub złej konserwacji, dokona-
nia naprawy przez osoby do tego nieupoważnione.

17. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za realizację i rozstrzygnięcie w całości zgłoszonej reklama-
cji, w sposób nieangażujący Klienta z producentem.
18.Gwarancja ulega przedłużeniu o okres dokonywania naprawy lub wymiany wyrobu lub jego części.
19. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza upraw-
nień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
20. Gwarancja obejmuje wyłącznie wyroby sprzedane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajdu-
jące się na tym terytorium w czasie załatwiania reklamacji.

 

ZASADY UŻYTKOWANIA MEBLI


1. Meble powinny być użytkowane zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem. Za niewłaściwe użytkowa-
nie mebli rozumie się: stawanie nogami, kolanami na zagłówkach, boczkach, oparciu, siedzisku oraz
innych elementach narażonych pod wpływem ciężaru na złamanie.
2. Meble tapicerowane posiadające mechanizm sedaka mają charakter wypoczynkowy, a zatem
przeznaczenie ich do spania powinno być okazjonalne. Skrzypienie mechanizmu sedaka nie jest wadą
podlegającą reklamacji.
3. Meble należy użytkować w pomieszczeniach suchych, zamkniętych i zabezpieczonych przed szko-
dliwymi wpływami atmosferycznymi oraz bezpośrednim działaniem promieni słonecznych. Mebli nie
należy stawiać w odległości mniejszej niż 1 m od czynnych źródeł ciepła takich jak grzejniki, kuchenki,
a także w pomieszczeniach o dużej wilgotności powietrza (powyżej 70 %) oraz powierzchni nie mniej-
szej niż 3,6 m2 o standardowej wysokości.
4. Meble należy chronić przed nieuzasadnionymi uszkodzeniami mechanicznymi, które mogą być spo-
wodowane np. siadaniem (stawaniem) na płytę podgłówka, na podłokietnikach, krawędziach oparć,
na pojedynczych drewnianych listwach sprężynujących funkcji (wysuwanego podzespołu do spania),
rozpychaniem skrzyni pościelowej przez umieszczanie nadmiernej objętości pościeli itp.
5. Niektóre wysokogatunkowe tkaniny mienią się w promieniach światła. Wygląda to tak (szczególnie
w tapicerce narożników) jakby miały różne odcienie. Nie jest to powód do reklamacji, a cecha charak-
terystyczna tkanin.
6. Tkaniny flockowe i ich pochodne ulegają wycieraniu się koloru w trakcie użytkowania, co nie może
być podstawą do reklamacji.
7. Do czyszczenia tkanin obiciowych w żadnym wypadku nie należy stosować środków chemicznych
typu: rozcieńczalniki, benzyna, alkohol.
8. Przy pielęgnacji tkanin wystarcza oczyszczenie co pewien czas zewnętrznej powierzchni tapicerki
miękką szczotką do ubrań lub odkurzenie za pomocą odkurzacza z nasadką do tapicerki wg. załączo-
nej ulotki producenta odkurzacza.
9. Plamy należy usuwać natychmiast w następujący sposób:
- grube zabrudzenia ostrożnie zeskrobać tępym narzędziem (np. odwrotną stroną ostrza noża kuchen-
nego),
- czyścić miękką, białą, bawełnianą szmatką zwilżoną w letniej wodzie, okrężnymi ruchami bez wywie-
rania większego nacisku,
- wilgotne po oczyszczeniu miejsca pozostawić do naturalnego wyschnięcia, nie używać suszarki
(jeżeli będzie to konieczne powtórzyć poprzednie czynności) - przy nieschodzących plamach można
użyć delikatnego mydła,
- bezpośrednio po wyschnięciu, miejsca oczyszczone przeczesać szczotką do ubrań.
10. Sposób konserwacji i czyszczenia skóry: Nie ustawiaj skórzanych mebli blisko grzejnika lub innego
źródła ciepła. Chroń meble skórzane przed bezpośrednim promieniowaniem słonecznym. Usuwaj pla-
my natychmiast wilgotną, czystą ścierką bądź gąbką, nie trzyj! Utrzymuj skórzane meble w czystości,
odkurzaj je, najlepiej raz w tygodniu. Polecamy używać do konserwacji preparatów przeznaczonych
do pielęgnacji skór. Małe rysy, otarcia i inne znaki są naturalną właściwością prawdziwej skóry i nie
wpływają one na jej trwałość.

Skinpol Sp. z o. o. posiadająca prawa autorskie do niniejszego utworu w postaci grafiki/zdjęcia zezwala na nieodpłatne rozpowszechnianie, przedstawianie i wykonywanie tego utworu zarówno w celach komercyjnych jak i niekomercyjnych, pod warunkiem oznaczenia autorstwa utworu w postaci uwidocznionego na nim logo „Inne Meble” lub jego... czytaj więcej 
Skinpol Sp. z o. o. posiadająca prawa autorskie do niniejszego utworu w postaci grafiki/zdjęcia zezwala na nieodpłatne rozpowszechnianie, przedstawianie i wykonywanie tego utworu zarówno w celach komercyjnych jak i niekomercyjnych, pod warunkiem oznaczenia autorstwa utworu w postaci uwidocznionego na nim logo „Inne Meble” lub jego pochodzenia w postaci adresu strony internetowej www.innemeble.pl, a także zachowania go w oryginalnej postaci (nie tworzenia utworów zależnych). Podejmowanie działań wykraczających ponad wyrażoną powyżej zgodę jest działaniem bezprawnym.zwiń tekst 

Aby pobrać zdjęcia prosimy o zaakceptowanie powyższych warunków korzystania z materiałów "DLA PRASY"

Uwaga!
Modele prezentowane na stronie internetowej www.innemeble.pl mogą odbiegać wyglądem lub kolorystyką od modeli... czytaj więcej 
Modele prezentowane na stronie internetowej www.innemeble.pl mogą odbiegać wyglądem lub kolorystyką od modeli prezentowanych w salonach sprzedaży. Informacje zamieszczone na stronie internetowej www.innemeble.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 k.c. , a tylko mają charakter reklamowy. Są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy /art. 71 Kodeksu cywilnego/.zwiń tekst 

ULUBIONE ( 0 )

Nie masz ulubionych produktów

Nasze salony

81 745 9630

81 745 9631

lublin@innemeble.pl


32 493 18 21

697 900 251

katowice@innemeble.pl


22 855 40 97

601 777 299

warszawa@innemeble.pl