Meble tapicerowane x3
Meble tapicerowane x3
Meble tapicerowane x3

Kanapa New Choice z funkcją spania kolor Mocha Mousse

SYMBOL:  NEW CHOICE NIGHT

1 457,- zł

Cena modułu 1 w wersji Night, w tkaninie gr. A

NEW CHOICE
próbniki tkanin i skór - pytaj w salonie !
tkaniny, skóry drewno/ metal
Produkt na zamówienie. Możliwość skomponowania sofy w dowolnej konfiguracji i kolorystyce.
Uwaga! Modele prezentowane na stronie internetowej www.innemeble.pl mogą odbiegać wyglądem lub kolorystyką od modeli prezentowanych w salonach sprzedaży. Informacje zamieszczone na stronie internetowej www.innemeble.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 k.c. , a tylko mają charakter reklamowy. Są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy /art. 71 Kodeksu cywilnego/.
Aranżacja wnętrza przy zastosowaniu sofy typu New Choice to prawdziwa przyjemność i wielkie wyzwanie dla osób pragnących wyrazić swój indywidualizm, charakter i pęd ku wolności tworzenia. Modułowy charakter zestawu mebli wypoczynkowych jest także wyzwaniem dla niezdecydowanych, bo wszystkie elementy są komfortowe, bezbłędnie jakościowo wykończone, więc niezwykle trudno podjąć decyzję o wyborze konkretnych modułów
Dostępne konfiguracje modeluwypełnienie mebla w standardziedopłatyGrupa tkaninGrupa skór
Dopłata brutto do COMF 2Dopłata brutto do COMF MDopłata brutto do COMF_4Tkanina gr. ATkanina gr. BTkanina gr. CTkanina gr. DTkanina gr. ExclusiveSkóra 10Skóra 20Skóra 50Skóra 60
1NEW CHOICE 1 COMF_EU1 363 zł1 410 zł1 455 zł1 470 zł1 572 zł1 969 zł2 027 zł2 741 zł3 198 zł
2NEW CHOICE 1,5 COMF_EU1 819 zł1 892 zł1 958 zł1 982 zł2 134 zł2 416 zł2 746 zł3 748 zł4 384 zł
3NEW CHOICE 2 COMF_EU2 551 zł2 641 zł2 725 zł2 754 zł2 946 zł3 444 zł3 926 zł5 293 zł6 192 zł
4NEW CHOICE 2,5 COMF_EU2 851 zł2 953 zł3 049 zł3 081 zł3 299 zł3 917 zł4 469 zł6 042 zł7 075 zł
5NEW CHOICE 2,5s COMF_EU4 068 zł4 144 zł4 255 zł4 285 zł4 480 zł4 960 zł5 166 zł6 657 zł7 698 zł
6NEW CHOICE 3 (trójdzielna lub dwudzielna) COMF_EU3 543 zł3 681 zł3 804 zł3 852 zł4 138 zł4 939 zł5 652 zł7 663 zł8 991 zł
7NEW CHOICE 3s (trójdzielna lub dwudzielna) COMF_EU4 658 zł4 774 zł4 935 zł4 991 zł5 245 zł6 185 zł6 427 zł8 423 zł9 792 zł
8NEW CHOICE C COMF_EU2 253 zł2 342 zł2 421 zł2 451 zł2 636 zł3 129 zł3 565 zł4 913 zł5 761 zł
9NEW CHOICE 2C MODUŁCOMF_EU3 532 zł3 651 zł3 763 zł3 801 zł4 056 zł4 866 zł5 535 zł7 515 zł8 787 zł
10NEW CHOICE C-45 COMF_EU1 557 zł1 605 zł1 675 zł1 704 zł1 848 zł2 158 zł2 296 zł3 090 zł3 592 zł
11NEW CHOICE CHL COMF_EU2 472 zł2 541 zł2 613 zł2 632 zł2 843 zł3 324 zł3 733 zł4 928 zł5 722 zł
12NEW CHOICE CMAX COMF_EU2 843 zł2 922 zł3 004 zł3 026 zł3 205 zł3 866 zł4 374 zł6 006 zł7 012 zł
13NEW CHOICE DIVAN L/R COMF_EU3 995 zł4 136 zł4 267 zł4 312 zł4 611 zł5 769 zł6 589 zł8 856 zł10 365 zł
14NEW CHOICE DIVAN OTWIERANY POJEMNIK L/R COMF_EU4 517 zł4 666 zł4 833 zł5 090 zł5 222 zł6 286 zł7 147 zł10 013 zł11 757 zł
15NEW CHOICE MULTI COMF_EU2 698 zł2 796 zł2 886 zł2 918 zł3 123 zł3 776 zł4 292 zł5 829 zł6 812 zł
16NEW CHOICE PUF 62x62 COMF_EU996 zł1 044 zł1 093 zł1 118 zł1 218 zł1 330 zł1 378 zł1 845 zł2 155 zł
17NEW CHOICE PUF NR 19COMF_EU-1 005 zł1 041 zł1 073 zł1 086 zł1 162 zł----
18NEW CHOICE CAPE L/R 1szt COMF_EU600 zł626 zł649 zł659 zł711 zł1 446 zł1 706 zł2 519 zł3 037 zł
19NEW CHOICE CORE L/R 1szt COMF_EU536 zł565 zł588 zł599 zł656 zł743 zł848 zł1 251 zł1 481 zł
20NEW CHOICE DUKE L/R 1szt COMF_EU486 zł516 zł549 zł569 zł649 zł714 zł813 zł1 202 zł1 428 zł
21NEW CHOICE EDGE L/R 1szt COMF_EU547 zł579 zł603 zł617 zł678 zł768 zł877 zł1 307 zł1 550 zł
22NEW CHOICE KIWI L/R 1szt COMF_EU610 zł647 zł677 zł692 zł766 zł830 zł942 zł1 460 zł1 734 zł
23NEW CHOICE LAZY L/R 1szt COMF_EU559 zł589 zł613 zł624 zł681 zł789 zł900 zł1 317 zł1 557 zł
24NEW CHOICE QUADRA L/R 1szt COMF_EU455 zł497 zł526 zł549 zł623 zł----
25NEW CHOICE SLIM L/R 1szt COMF_EU622 zł664 zł696 zł714 zł794 zł841 zł965 zł1 426 zł1 693 zł
26NEW CHOICE WOO L/R 1szt COMF_EU551 zł579 zł600 zł610 zł663 zł844 zł972 zł1 379 zł1 636 zł
27NEW_CHOICE PODUSZKA do boczka LAZY ART232 50x40-160 zł180 zł199 zł211 zł250 zł314 zł357 zł446 zł524 zł
28NEW CHOICE NIGHT 1 COMF_EU-1 457 zł1 524 zł1 579 zł1 603 zł1 734 zł----
29NEW CHOICE NIGHT 1,5 COMF_EU-1 804 zł1 881 zł1 948 zł1 975 zł2 131 zł----
30NEW CHOICE NIGHT 2 COMF_EU-2 718 zł2 839 zł2 943 zł2 986 zł3 230 zł----
31NEW CHOICE NIGHT 2,5 COMF_EU-2 968 zł3 096 zł3 206 zł3 251 zł3 509 zł----
32NEW CHOICE NIGHT 2,5s COMF_EU-3 990 zł4 050 zł4 135 zł4 138 zł4 309 zł----
33NEW CHOICE NIGHT 3 (trójdzielna lub dwudzielna) COMF_EU-3 607 zł3 772 zł3 912 zł3 972 zł4 302 zł----
34NEW CHOICE NIGHT 3s (trójdzielna lub dwudzielna) COMF_EU-4 578 zł4 679 zł4 814 zł4 843 zł5 073 zł----
35NEW CHOICE NIGHT C COMF_EU-2 166 zł2 251 zł2 327 zł2 356 zł2 533 zł----
36NEW CHOICE NIGHT C-45 COMF_EU-1 604 zł1 651 zł1 699 zł1 713 zł1 817 zł----
37NEW CHOICE NIGHT CHL COMF_EU-2 527 zł2 608 zł2 685 zł2 709 zł2 886 zł----
38NEW CHOICE NIGHT CMAX COMF_EU-2 962 zł3 066 zł3 163 zł3 196 zł3 416 zł----
39NEW CHOICE NIGHT DIVAN L/R COMF_EU-3 857 zł4 001 zł4 130 zł4 177 zł4 477 zł----
40NEW CHOICE NIGHT DIVAN OTWIERANY POJEMNIK L/R COMF_EU-4 308 zł4 434 zł4 556 zł4 587 zł4 858 zł----
41NEW CHOICE NIGHT MULTI COMF_EU-2 699 zł2 803 zł2 896 zł2 931 zł3 147 zł----
42NEW CHOICE NIGHT 2C MODUŁCOMF_EU-3 682 zł3 837 zł3 974 zł4 028 zł4 345 zł----

 

Konfigurację mebla zawsze czytamy od lewej strony
stojąc przodem do sofy

OZNACZENIA w opisie modeli:

F            – funkcja spania
           – sedak – funkcja spania okazjonalnego
CHL       – szezlong
DIVAN   – divan
C            – narożnik np C90, C45
L lub R    – lewy (Left) / prawy (Right)

Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian kolorów,
wzornictwa, wymiarów i prezentowanych wyrobów.
Podane wymiary mogą różnić się od rzeczywistych do 3%.

Legenda do karty katalogowej
FIX
przytapicerowany pokrowiec
LOOSE COVER
luźny pokrowiec (Loose Cover) – umożliwia łatwe zdjęcie pokrowca w celu wyprania (sprawdzić instrukcję prania tkaniny) lub zmianę sofy przez założenie pokrowca w innej tkaninie i kolorze
COMF EU
poduszki oparciowe – silikon poduszki siedziskowe – pianka wysokoelastyczna
COMF 1
poduszki oparciowe – pianka wysokoelastyczna + pianka supersoft poduszki siedziskowe – pianka wysokoelastyczna
COMF 2
poduszki oparciowe – 70% pierze + 30% silikon poduszki siedziskowe – pianka wysokoelastyczna + top pierzowy
SKÓRA
model dostępny w skórze
TKANINA
model dostępny w tkaninie
SKÓRA/TKANINA
model dostępny w połączeniu tkaniny i skóry (rama wykonana w skórze, poduszki oparciowe i siedziskowe w tkaninie)
SLEEP
funkcja spania
SLEEP OCC
funkcja spania okazjonalnego

Instrukcja użytkowania

 

Dziękujemy, że wybrali Państwo nasz produkt!
Wszystkie używane przez nas tkaniny i skóry są poddawane
dokładnym testom i są zgodne z najwyższymi wymaganiami.
Przestrzegamy
postanowień
rozporządzenia
REACH,
gwarantując tym samym wysoką jakość przy jednoczesnym
poszanowaniu środowiska naturalnego i zdrowia konsumentów.
Zapoznanie się z poniższymi informacjami i wskazówkami
dotyczącymi sposobu użytkowania pozwoli Państwu cieszyć się
stworzonymi przez nas meblami przez wiele nadchodzących lat.
MTI Furninova
MTI-Furninova jest polsko-szwedzką spółką produkującą
wysokiej jakości meble tapicerowane. Projektując nasze meble
pamiętamy, że muszą łączyć w sobie wygodę, niebanalny
wygląd i bezpieczeństwo użytkowania. Każdy produkt,
który wprowadzamy do oferty najpierw testujemy sami, bez
kompromisów odrzucając te, które nie spełniają naszych
wymagań. Od 20 lat nasze produkty trafiają do szerokiego grona
odbiorców na całym świecie. W tym czasie zdobyły uznanie ze
względu na komfort, niepowtarzalne wzornictwo opracowane
przez znanych projektantów oraz starannie dobieraną kolekcję
tkanin.Jakość
Nieodłącznym walorem naszych produktów jest wysoka jakość
skór, nowoczesnych tkanin i drewna. Atrakcyjne wzornictwo
mebli łączymy z funkcjonalnością i niezawodnością w
użytkowaniu. Połączenie walorów estetycznych i użytkowych
z wysoką jakością pozwala na wyjątkowe aranżacje wnętrz.
Pielęgnujemy naszą pasję tworzenia eleganckich i jednocześnie
ergonomicznych mebli, dbamy o wysoką jakość wyrobów.
Zrównoważony rozwój
Dobry projekt, to efekt wybiegania w przyszłość. To projekt,
który szanuje środowisko naturalne. Projektując i tworząc
mebel, który ma dawać radość oraz sprostać codziennemu
użytkowaniu przez wiele nadchodzących lat, pomagamy
minimalizować emisję CO2 i unikać marnowania zasobów
naturalnych, oszczędzając je dla przyszłych pokoleń.Swoboda możliwości
Wybierając sofę stworzoną przez firmę MTI Furninova
wybierasz swobodę możliwości. Wybierz ulubiony produkt z
naszego bogatego asortymentu niemal 450 tkanin i skór i ciesz
się swobodą projektowania lub wybierz sofę w niemal dowolnej
wielkości i kształcie - sofę dopasowaną idealnie do Twojego
stylu życia.Ogólne wskazówki dotyczące sposobu
użytkowania
Należy regularnie wietrzyć i odkurzać meble, ponieważ
zanieczyszczenia mogą powodować powstawanie dodatkowych
uszkodzeń. Odkurzanie należy przeprowadzać przy użyciu
końcówki przeznaczonej do mebli tapicerowanych oraz tkanin.
Nie należy umieszczać mebli w miejscu, gdzie będą one narażone
na bezpośrednie działanie promieni słonecznych ani zbyt blisko
źródeł ciepła.
W pomieszczeniu, w którym znajduje się mebel, należy
utrzymywać regularną temperaturę wnętrza, ponieważ
środowisko wilgotne i/lub zimne może być powodem
powstawania uszkodzeń.
Jeśli to możliwe należy regularnie przekładać poduszki
i przewracać na drugą stronę, dzięki czemu zużycie wypełnienia
poduszek oraz pokrowców będzie bardziej równomierne.
Zarówno skóra jak i tkaniny podczas użytkowania ulegają
rozciąganiu, więc co jakiś czas będzie konieczne poprawianie
pokrowców.
Jeżeli poduszki oparcia i siedzenia są wypełnione włóknem
kulkowym lub pierzem, po użyciu należy nimi wstrząsnąć, aby
przywrócić ich pierwotny kształt.
Plamy należy usuwać natychmiast po ich powstaniu, w razie
konieczności konsultując się z profesjonalistą prosząc o poradę.Wskazówki dotyczące użytkowania
tkanin
Tkaniny charakteryzują się różnymi wymaganiami dotyczącymi
użytkowania zależnymi od materiału, z którego zostały
wykonane. Wewnątrz wszystkich zdejmowanych pokrowców
znajdują się instrukcje dotyczące prania tkaniny. Jeśli tkanina
może być prana w wodzie, większość pokrowców może zostać
wyprana w domu, w zwykłej pralce.
Większe pokrowce, takie jak pokrowce ramy mebla, powinny
być czyszczone w profesjonalnych pralniach, gdyż pralki do
użytku domowego mogą dostarczyć za mało wody do uprania
pokrowca. Należy unikać nadmiernego wirowania oraz suszenia
w suszarkach bębnowych. Pokrowce należy nakładać na meble,
gdy są wciąż lekko wilgotne, dzięki czemu prawidłowe nałożenie
ich będzie nieco łatwiejsze.
• Usuwaj plamy natychmiast po ich powstaniu, przestrzegając
instrukcji użytkowania dotyczących danej tkaniny.
• Umieść chłonny, bezbarwny papier lub kawałek tkaniny pod
plamą na tkaninie tapicerki.
• Nie pocieraj bezpośrednio plamy powstałej na tkaninie
ponieważ może to spowodować jej miejscowe odbarwienie
i odkształcenie.
• Jeśli nie masz pewności, jak zająć się plamą, skontaktuj się ze
specjalistą i poproś o poradę.Wskazówki dotyczące użytkowania
skóry
Różne rodzaje skóry wymagają różnego traktowania. Sprawdź,
jaki rodzaj skóry zakupiłeś i skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą
produktów MTI Furninova, aby uzyskać porady odnośnie do
sposobów użytkowania produktów z danego rodzaju skóry.
Jeśli użyjesz jakichkolwiek produktów, kolor skóry może zmienić
się tuż po aplikacji, lecz z czasem efekt ten zniknie.
• Po wylaniu jakichkolwiek płynów zbierz je niezwłocznie
czystą ściereczką.
• Czyść plamy używając wilgotnej ściereczki, nie używaj
żadnych silnych detergentów.
• Unikaj pocierania skóry.
• Jeśli nie masz pewności, jak zająć się plamą, skontaktuj się ze
specjalistą i poproś o poradę.

UWAGA !!!


1. Duży nacisk przy czyszczeniu może spowodować rozjaśnienie kolorów.
2. Należy być przezornym i na mało widocznym miejscu tapicerki przeprowadzić próbę jak
zachowują się kolory przy czyszczeniu.
3. Środki przeznaczone do czyszczenia mebli znajdujące się w ogólnodostępnym handlu
mogą być użyte wyłącznie na odpowiedzialność użytkownika.
4. Elementy ozdobne z drewna należy konserwować środkami do konserwacji drewna.
5. Zakupione meble tapicerowane mogą być eksploatowane przez wszystkich użytkowni-
ków bez względu na ich wiek.
6. W meblach pokrytych tkaninami cieniującymi mogą występować różne odcienie tkanin
w zależności od kąta padania światła naturalnego lub sztucznego.

 

GWARANCJĄ PRODUCENTA NIE SĄ OBJĘTE:


a) uszkodzenia powstałe po zakupie w rezultacie niewłaściwego (nieostrożnego) przewozu,
przenoszenia, montażu jak również wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych.
b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z zasadami użytkowa-
nia, przechowywania i konserwacji mebli.
c) uszkodzenia wynikłe z napraw lub przeróbek mebli wykonywanych przez kupującego
lub na jego zlecenie.
d) uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania mebla.
e) wady i uszkodzenia, w następstwie których obniżono cenę przy jego zakupie.
f ) marszczenia tkanin na siedziskach w meblach funkcyjnych tj. rozkładanych, fałdy w
materiale obiciowym, jako cecha pożądana i zamierzona. Zewnętrzne powłoki mebli
wykonywanych z materiałów obiciowych lub skór są luźne i miękkie, co jest spowodowa-
ne techniką wykonywania tego typu mebli. Powstawanie fałd w pokryciu jest zjawiskiem
naturalnym.
g) różnice w wybarwieniu tkanin lub skór, jeżeli pochodzą z różnych serii produkcyjnych
producenta tkanin lub skór, a reklamacja dotyczy różnicy poszczególnych wyrobów naby-
wanych przez kupującego sukcesywnie.
h) wszelkie cechy stanowiące oznaki prawdziwości skóry, która jest produktem natury:
dopuszczalne różnice w fakturze i odcieniu skóry, a także zmarszczki i niewielkie pofałdo-
wania w pokryciu, gdyż jest to zjawisko naturalne i nie oznacza wady jakościowej.
i) naturalne znamiona zawierające żyły, nakłucia i blizny.
k) zapach skóry jako cecha występująca we wszystkich obiciach wykonanych ze skóry
naturalnej.

 

WARUNKI GWARANCJI


1. Producent zapewnia dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli przy zachowaniu prawi-
dłowych zasad ich użytkowania zgodnie z przeznaczeniem w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży
(wydania), ale nie dłużej niż 26 miesięcy od daty produkcji.
2. Przy sprzedaży, celem sprawdzenia jakości, meble powinny być rozpakowane przez sprzedawcę i
okazane kupującemu przy wydaniu ze sklepu, magazynu bądź przez przewoźnika.
3. Odebranie karty gwarancyjnej przez kupującego przy zakupie mebli równoznaczne jest z doko-
naniem ilościowego i jakościowego odbioru, nie stwierdzeniem wad lub braków zewnętrznych i
zapoznaniem się oraz zaakceptowaniem jej pełnej treści.
4. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego bądź nieostrożnego prze-
wozu, przenoszenia i montażu jak również wynikłe ze zdarzeń losowych w drodze do klienta.
5. Reklamacje z tytułu wad ukrytych przyjmuje sprzedawca. Reklamacje te sprzedawca przekazuje w
terminie do 3 dni producentowi w formie pisemnej o ile w ramach odrębnej umowy z gwarantem nie
można załatwić ich bezpośrednio.
6. Powstałe w okresie gwarancyjnym wady lub awarie wyrobów z winy producenta należy zgłosić w
punkcie zakupu, przedstawiając kartę gwarancyjną.
7. Przyjęcie reklamacji odbywa się przez sporządzenie zgłoszenia reklamacyjnego na drukach znaj-
dujących się u sprzedawcy z równoczesnym okazaniem karty gwarancyjnej w celu określenia rodzaju
mebla.
8. W przypadku nie ustosunkowania się gwaranta (producenta) do reklamacji w ciągu 14 dni robo-
czych uważa się, że gwarant uznał reklamację za uzasadnioną.
9. Reklamacja będzie zrealizowana w terminie 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez salon me-
blowy, gdy wada jest możliwa do usunięcia bez naprawy fabrycznej lub poprzez wymianę elementów
niewymagających dosłania ich z fabryki. W przypadku, gdy niezbędne jest dodatkowe sprawdzenie
zasadności reklamacji termin usunięcia wady może ulec przedłużeniu.
10. Jeżeli charakter wady wymaga jej usunięcia w warunkach fabrycznych, kupujący zobowiązany jest
do wydania wyrobu albo jego części składowych wymagających naprawy. Gwarant nie ma obowiązku
dostarczenia kupującemu wyrobu zamiennego na czas wykonywania obowiązków gwarancyjnych.
11. Odmowa wydania wyrobu (jego części) do naprawy w warunkach fabrycznych, bądź jej uniemożli-
wienie w lokalu kupującego oznaczać będzie, że kupujący zwolnił gwaranta z wykonywania obowiąz-
ków gwarancyjnych i zrzekł się wszelkich roszczeń z tytułu gwarancji.
12. W przypadku, gdy wada mebla jest nieusuwalna załatwienie reklamacji może nastąpić przez
zamianę wadliwego mebla na inny, wolny od wad lub zwrot kupującemu zapłaconej ceny przy jedno-
czesnym zwrocie tego wyrobu przez kupującego. Reklamacja może być za zgodą nabywcy załatwiona
przez obniżenie ceny mebla. Obniżenie ceny powoduje wygaśnięcie gwarancji.
13. Upust ceny lub zwrot gotówki nabywcy będzie realizowany przez punkt sprzedaży na podstawie
wystawionej przez producenta faktury korygującej do faktury sprzedaży.
14. Zwłoka w załatwieniu reklamacji nie zachodzi, gdy przedstawiciel producenta zgłosił się u użyt-
kownika w uzgodnionym terminie i nie mógł wykonać czynności wynikających z naprawy gwaran-
cyjnej z przyczyn leżących po stronie użytkownika. Nowy termin załatwienia reklamacji zawierać
się będzie w kolejnych 21 dniach roboczych z 3 dniowym wcześniejszym powiadomieniem. Jeżeli
użytkownik dwukrotnie uniemożliwi dokonanie naprawy uważa się, że zrezygnował z uprawnień
gwarancyjnych.
15. Karta gwarancyjna nie jest ważna bez zaznaczenia w niej daty sprzedaży, bez pieczęci sprzedawcy i
jego podpisu. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej następuje utrata gwarancji, a nowa karta nie
będzie wydana.
16. Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku uszkodzeń wyrobu powstałych z jego
winy np. w wyniku nienależnego użytkowania, przechowywania, braku lub złej konserwacji, dokona-
nia naprawy przez osoby do tego nieupoważnione.

17. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za realizację i rozstrzygnięcie w całości zgłoszonej reklama-
cji, w sposób nieangażujący Klienta z producentem.
18.Gwarancja ulega przedłużeniu o okres dokonywania naprawy lub wymiany wyrobu lub jego części.
19. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza upraw-
nień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
20. Gwarancja obejmuje wyłącznie wyroby sprzedane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajdu-
jące się na tym terytorium w czasie załatwiania reklamacji.

 

ZASADY UŻYTKOWANIA MEBLI


1. Meble powinny być użytkowane zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem. Za niewłaściwe użytkowa-
nie mebli rozumie się: stawanie nogami, kolanami na zagłówkach, boczkach, oparciu, siedzisku oraz
innych elementach narażonych pod wpływem ciężaru na złamanie.
2. Meble tapicerowane posiadające mechanizm sedaka mają charakter wypoczynkowy, a zatem
przeznaczenie ich do spania powinno być okazjonalne. Skrzypienie mechanizmu sedaka nie jest wadą
podlegającą reklamacji.
3. Meble należy użytkować w pomieszczeniach suchych, zamkniętych i zabezpieczonych przed szko-
dliwymi wpływami atmosferycznymi oraz bezpośrednim działaniem promieni słonecznych. Mebli nie
należy stawiać w odległości mniejszej niż 1 m od czynnych źródeł ciepła takich jak grzejniki, kuchenki,
a także w pomieszczeniach o dużej wilgotności powietrza (powyżej 70 %) oraz powierzchni nie mniej-
szej niż 3,6 m2 o standardowej wysokości.
4. Meble należy chronić przed nieuzasadnionymi uszkodzeniami mechanicznymi, które mogą być spo-
wodowane np. siadaniem (stawaniem) na płytę podgłówka, na podłokietnikach, krawędziach oparć,
na pojedynczych drewnianych listwach sprężynujących funkcji (wysuwanego podzespołu do spania),
rozpychaniem skrzyni pościelowej przez umieszczanie nadmiernej objętości pościeli itp.
5. Niektóre wysokogatunkowe tkaniny mienią się w promieniach światła. Wygląda to tak (szczególnie
w tapicerce narożników) jakby miały różne odcienie. Nie jest to powód do reklamacji, a cecha charak-
terystyczna tkanin.
6. Tkaniny flockowe i ich pochodne ulegają wycieraniu się koloru w trakcie użytkowania, co nie może
być podstawą do reklamacji.
7. Do czyszczenia tkanin obiciowych w żadnym wypadku nie należy stosować środków chemicznych
typu: rozcieńczalniki, benzyna, alkohol.
8. Przy pielęgnacji tkanin wystarcza oczyszczenie co pewien czas zewnętrznej powierzchni tapicerki
miękką szczotką do ubrań lub odkurzenie za pomocą odkurzacza z nasadką do tapicerki wg. załączo-
nej ulotki producenta odkurzacza.
9. Plamy należy usuwać natychmiast w następujący sposób:
- grube zabrudzenia ostrożnie zeskrobać tępym narzędziem (np. odwrotną stroną ostrza noża kuchen-
nego),
- czyścić miękką, białą, bawełnianą szmatką zwilżoną w letniej wodzie, okrężnymi ruchami bez wywie-
rania większego nacisku,
- wilgotne po oczyszczeniu miejsca pozostawić do naturalnego wyschnięcia, nie używać suszarki
(jeżeli będzie to konieczne powtórzyć poprzednie czynności) - przy nieschodzących plamach można
użyć delikatnego mydła,
- bezpośrednio po wyschnięciu, miejsca oczyszczone przeczesać szczotką do ubrań.
10. Sposób konserwacji i czyszczenia skóry: Nie ustawiaj skórzanych mebli blisko grzejnika lub innego
źródła ciepła. Chroń meble skórzane przed bezpośrednim promieniowaniem słonecznym. Usuwaj pla-
my natychmiast wilgotną, czystą ścierką bądź gąbką, nie trzyj! Utrzymuj skórzane meble w czystości,
odkurzaj je, najlepiej raz w tygodniu. Polecamy używać do konserwacji preparatów przeznaczonych
do pielęgnacji skór. Małe rysy, otarcia i inne znaki są naturalną właściwością prawdziwej skóry i nie
wpływają one na jej trwałość.

Skinpol Sp. z o. o. posiadająca prawa autorskie do niniejszego utworu w postaci grafiki/zdjęcia zezwala na nieodpłatne rozpowszechnianie, przedstawianie i wykonywanie tego utworu zarówno w celach komercyjnych jak i niekomercyjnych, pod warunkiem oznaczenia autorstwa utworu w postaci uwidocznionego na nim logo „Inne Meble” lub jego... czytaj więcej 
Skinpol Sp. z o. o. posiadająca prawa autorskie do niniejszego utworu w postaci grafiki/zdjęcia zezwala na nieodpłatne rozpowszechnianie, przedstawianie i wykonywanie tego utworu zarówno w celach komercyjnych jak i niekomercyjnych, pod warunkiem oznaczenia autorstwa utworu w postaci uwidocznionego na nim logo „Inne Meble” lub jego pochodzenia w postaci adresu strony internetowej www.innemeble.pl, a także zachowania go w oryginalnej postaci (nie tworzenia utworów zależnych). Podejmowanie działań wykraczających ponad wyrażoną powyżej zgodę jest działaniem bezprawnym.zwiń tekst 

Aby pobrać zdjęcia prosimy o zaakceptowanie powyższych warunków korzystania z materiałów "DLA PRASY"

Uwaga!
Modele prezentowane na stronie internetowej www.innemeble.pl mogą odbiegać wyglądem lub kolorystyką od modeli... czytaj więcej 
Modele prezentowane na stronie internetowej www.innemeble.pl mogą odbiegać wyglądem lub kolorystyką od modeli prezentowanych w salonach sprzedaży. Informacje zamieszczone na stronie internetowej www.innemeble.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 k.c. , a tylko mają charakter reklamowy. Są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy /art. 71 Kodeksu cywilnego/.zwiń tekst 

ULUBIONE ( 0 )

Nie masz ulubionych produktów

Nasze salony

81 745 9630

81 745 9631

lublin@innemeble.pl


32 493 18 21

697 900 251

katowice@innemeble.pl


22 855 40 97

601 777 299

warszawa@innemeble.pl