Fotel typu Carmen, to fotel-kameleon, można by rzec. Wszystko za sprawą tapicerki, która w zależności od barwy i struktury, zgrabnie dostosowuje się do charakteru otoczenia. Kształt fotela z kolei, odznaczający się miękką, łagodną w zagięciach linią, skutecznie zachęci do zatopienia się w nim i odpłynięcia w krainę błogiego relaksu. Carmen w kolorze Pink, czyli model o strukturze tkanego lnu i barwie pudrowego różu, świetnie wpasuje się we wszelkie wnętrza utrzymane w stylu skandynawskim. Łagodność kształtów i subtelność prezentowanego odcienia, w połączeniu z białą cegłą lub pastelową jasnością ścian, uwypuklą nowoczesny profil wnętrza. Carmen to model niezwykle kobiecy. Idealny do salonu, sypialni czy kamienicznego wykuszu. Równie dobrze będzie się prezentował w kameralnych, przesiąkniętych duchem artyzmu kawiarniach, czy domowych biblioteczkach, które zyskają na gustowności i szyku. W każdej jednak wersji, fotel Carmen, to symbol swobodnego komfortu, jak i elegancją podszytego luksusu. Przestrzeń, w której ten egzemplarz zagości, zachęci zarówno miłośnika ciepłych kapci, dobrej lektury i aromatycznej latte, jak i przedstawiciela najwyższego stopnia galanterii, szyku, czy garsonki w stylu retro ;-). Fotel nie jest wykonywany w skórach Bergamo i Golf oraz tkaninach Bellagio, Celine, Alpine, Fabia i Baltic z kolekcji Rustica Aquaclean.
Fotel obrotowy Carmen
SYMBOL: CARMEN FOTEL
Cena fotela w wersji STANDARD (nieobrotowej) w tkaninie gr. A
Dostępne konfiguracje modelu | wypełnienie mebla w standardzie | dopłaty | Grupa tkanin | Grupa skór | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Dopłata brutto do COMF 2 | Dopłata brutto do COMF M | Dopłata brutto do COMF_4 | Tkanina gr. A | Tkanina gr. B | Tkanina gr. C | Tkanina gr. D | Tkanina gr. Exclusive | Skóra 10 | Skóra 20 | Skóra 50 | Skóra 60 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 | CARMEN MIX FOTEL | COMF_C1 | - | 2 434 zł | 2 514 zł | 2 572 zł | 2 650 zł | 2 765 zł | - | - | - | - | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 | CARMEN SWIVEL MIX FOTEL | COMF_C1 | - | 2 771 zł | 2 834 zł | 2 887 zł | 2 947 zł | 3 044 zł | - | - | - | - | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | CARMEN MIX PUF | COMF_C1 | - | 1 235 zł | 1 278 zł | 1 311 zł | 1 341 zł | 1 411 zł | - | - | - | - | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 | CARMEN SWIVEL MIX PUF | COMF_C1 | - | 1 539 zł | 1 567 zł | 1 602 zł | 1 644 zł | 1 701 zł | - | - | - | - | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | CARMEN FOTEL | COMF_1 | 2 378 zł | 2 439 zł | 2 488 zł | 2 556 zł | 2 634 zł | 3 656 zł | 4 143 zł | 5 035 zł | 5 473 zł | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 | CARMEN PUF | COMF_1 | 1 195 zł | 1 225 zł | 1 249 zł | 1 275 zł | 1 318 zł | 1 506 zł | 1 593 zł | 1 805 zł | 1 927 zł | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | CARMEN FOTEL SWIVEL | COMF_1 | 2 715 zł | 2 760 zł | 2 803 zł | 2 852 zł | 2 913 zł | 3 934 zł | 4 426 zł | 5 335 zł | 5 773 zł | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 | CARMEN PUF SWIVEL | COMF_1 | 1 499 zł | 1 515 zł | 1 543 zł | 1 578 zł | 1 610 zł | 1 855 zł | 1 908 zł | 2 073 zł | 2 196 zł |
Konfigurację mebla zawsze czytamy od lewej strony
stojąc przodem do sofy
OZNACZENIA w opisie modeli:
F – funkcja spania
S – sedak – funkcja spania okazjonalnego
CHL – szezlong
DIVAN – divan
C – narożnik np C90, C45
L lub R – lewy (Left) / prawy (Right)
Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian kolorów,
wzornictwa, wymiarów i prezentowanych wyrobów.
Podane wymiary mogą różnić się od rzeczywistych do 3%.
A - grupa cenowa
B - grupa cenowa
C - grupa cenowa
D - grupa cenowa
Exclusive - grupa cenowa
10 - grupa cenowa
20 - grupa cenowa
50 - grupa cenowa
60 - grupa cenowa
Instrukcja użytkowania
Dziękujemy, że wybrali Państwo nasz produkt!
Wszystkie używane przez nas tkaniny i skóry są poddawane
dokładnym testom i są zgodne z najwyższymi wymaganiami.
Przestrzegamy
postanowień
rozporządzenia
REACH,
gwarantując tym samym wysoką jakość przy jednoczesnym
poszanowaniu środowiska naturalnego i zdrowia konsumentów.
Zapoznanie się z poniższymi informacjami i wskazówkami
dotyczącymi sposobu użytkowania pozwoli Państwu cieszyć się
stworzonymi przez nas meblami przez wiele nadchodzących lat.
MTI Furninova
MTI-Furninova jest polsko-szwedzką spółką produkującą
wysokiej jakości meble tapicerowane. Projektując nasze meble
pamiętamy, że muszą łączyć w sobie wygodę, niebanalny
wygląd i bezpieczeństwo użytkowania. Każdy produkt,
który wprowadzamy do oferty najpierw testujemy sami, bez
kompromisów odrzucając te, które nie spełniają naszych
wymagań. Od 20 lat nasze produkty trafiają do szerokiego grona
odbiorców na całym świecie. W tym czasie zdobyły uznanie ze
względu na komfort, niepowtarzalne wzornictwo opracowane
przez znanych projektantów oraz starannie dobieraną kolekcję
tkanin.Jakość
Nieodłącznym walorem naszych produktów jest wysoka jakość
skór, nowoczesnych tkanin i drewna. Atrakcyjne wzornictwo
mebli łączymy z funkcjonalnością i niezawodnością w
użytkowaniu. Połączenie walorów estetycznych i użytkowych
z wysoką jakością pozwala na wyjątkowe aranżacje wnętrz.
Pielęgnujemy naszą pasję tworzenia eleganckich i jednocześnie
ergonomicznych mebli, dbamy o wysoką jakość wyrobów.
Zrównoważony rozwój
Dobry projekt, to efekt wybiegania w przyszłość. To projekt,
który szanuje środowisko naturalne. Projektując i tworząc
mebel, który ma dawać radość oraz sprostać codziennemu
użytkowaniu przez wiele nadchodzących lat, pomagamy
minimalizować emisję CO2 i unikać marnowania zasobów
naturalnych, oszczędzając je dla przyszłych pokoleń.Swoboda możliwości
Wybierając sofę stworzoną przez firmę MTI Furninova
wybierasz swobodę możliwości. Wybierz ulubiony produkt z
naszego bogatego asortymentu niemal 450 tkanin i skór i ciesz
się swobodą projektowania lub wybierz sofę w niemal dowolnej
wielkości i kształcie - sofę dopasowaną idealnie do Twojego
stylu życia.Ogólne wskazówki dotyczące sposobu
użytkowania
Należy regularnie wietrzyć i odkurzać meble, ponieważ
zanieczyszczenia mogą powodować powstawanie dodatkowych
uszkodzeń. Odkurzanie należy przeprowadzać przy użyciu
końcówki przeznaczonej do mebli tapicerowanych oraz tkanin.
Nie należy umieszczać mebli w miejscu, gdzie będą one narażone
na bezpośrednie działanie promieni słonecznych ani zbyt blisko
źródeł ciepła.
W pomieszczeniu, w którym znajduje się mebel, należy
utrzymywać regularną temperaturę wnętrza, ponieważ
środowisko wilgotne i/lub zimne może być powodem
powstawania uszkodzeń.
Jeśli to możliwe należy regularnie przekładać poduszki
i przewracać na drugą stronę, dzięki czemu zużycie wypełnienia
poduszek oraz pokrowców będzie bardziej równomierne.
Zarówno skóra jak i tkaniny podczas użytkowania ulegają
rozciąganiu, więc co jakiś czas będzie konieczne poprawianie
pokrowców.
Jeżeli poduszki oparcia i siedzenia są wypełnione włóknem
kulkowym lub pierzem, po użyciu należy nimi wstrząsnąć, aby
przywrócić ich pierwotny kształt.
Plamy należy usuwać natychmiast po ich powstaniu, w razie
konieczności konsultując się z profesjonalistą prosząc o poradę.Wskazówki dotyczące użytkowania
tkanin
Tkaniny charakteryzują się różnymi wymaganiami dotyczącymi
użytkowania zależnymi od materiału, z którego zostały
wykonane. Wewnątrz wszystkich zdejmowanych pokrowców
znajdują się instrukcje dotyczące prania tkaniny. Jeśli tkanina
może być prana w wodzie, większość pokrowców może zostać
wyprana w domu, w zwykłej pralce.
Większe pokrowce, takie jak pokrowce ramy mebla, powinny
być czyszczone w profesjonalnych pralniach, gdyż pralki do
użytku domowego mogą dostarczyć za mało wody do uprania
pokrowca. Należy unikać nadmiernego wirowania oraz suszenia
w suszarkach bębnowych. Pokrowce należy nakładać na meble,
gdy są wciąż lekko wilgotne, dzięki czemu prawidłowe nałożenie
ich będzie nieco łatwiejsze.
• Usuwaj plamy natychmiast po ich powstaniu, przestrzegając
instrukcji użytkowania dotyczących danej tkaniny.
• Umieść chłonny, bezbarwny papier lub kawałek tkaniny pod
plamą na tkaninie tapicerki.
• Nie pocieraj bezpośrednio plamy powstałej na tkaninie
ponieważ może to spowodować jej miejscowe odbarwienie
i odkształcenie.
• Jeśli nie masz pewności, jak zająć się plamą, skontaktuj się ze
specjalistą i poproś o poradę.Wskazówki dotyczące użytkowania
skóry
Różne rodzaje skóry wymagają różnego traktowania. Sprawdź,
jaki rodzaj skóry zakupiłeś i skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą
produktów MTI Furninova, aby uzyskać porady odnośnie do
sposobów użytkowania produktów z danego rodzaju skóry.
Jeśli użyjesz jakichkolwiek produktów, kolor skóry może zmienić
się tuż po aplikacji, lecz z czasem efekt ten zniknie.
• Po wylaniu jakichkolwiek płynów zbierz je niezwłocznie
czystą ściereczką.
• Czyść plamy używając wilgotnej ściereczki, nie używaj
żadnych silnych detergentów.
• Unikaj pocierania skóry.
• Jeśli nie masz pewności, jak zająć się plamą, skontaktuj się ze
specjalistą i poproś o poradę.
UWAGA !!!
1. Duży nacisk przy czyszczeniu może spowodować rozjaśnienie kolorów.
2. Należy być przezornym i na mało widocznym miejscu tapicerki przeprowadzić próbę jak
zachowują się kolory przy czyszczeniu.
3. Środki przeznaczone do czyszczenia mebli znajdujące się w ogólnodostępnym handlu
mogą być użyte wyłącznie na odpowiedzialność użytkownika.
4. Elementy ozdobne z drewna należy konserwować środkami do konserwacji drewna.
5. Zakupione meble tapicerowane mogą być eksploatowane przez wszystkich użytkowni-
ków bez względu na ich wiek.
6. W meblach pokrytych tkaninami cieniującymi mogą występować różne odcienie tkanin
w zależności od kąta padania światła naturalnego lub sztucznego.
GWARANCJĄ PRODUCENTA NIE SĄ OBJĘTE:
a) uszkodzenia powstałe po zakupie w rezultacie niewłaściwego (nieostrożnego) przewozu,
przenoszenia, montażu jak również wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych.
b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z zasadami użytkowa-
nia, przechowywania i konserwacji mebli.
c) uszkodzenia wynikłe z napraw lub przeróbek mebli wykonywanych przez kupującego
lub na jego zlecenie.
d) uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania mebla.
e) wady i uszkodzenia, w następstwie których obniżono cenę przy jego zakupie.
f ) marszczenia tkanin na siedziskach w meblach funkcyjnych tj. rozkładanych, fałdy w
materiale obiciowym, jako cecha pożądana i zamierzona. Zewnętrzne powłoki mebli
wykonywanych z materiałów obiciowych lub skór są luźne i miękkie, co jest spowodowa-
ne techniką wykonywania tego typu mebli. Powstawanie fałd w pokryciu jest zjawiskiem
naturalnym.
g) różnice w wybarwieniu tkanin lub skór, jeżeli pochodzą z różnych serii produkcyjnych
producenta tkanin lub skór, a reklamacja dotyczy różnicy poszczególnych wyrobów naby-
wanych przez kupującego sukcesywnie.
h) wszelkie cechy stanowiące oznaki prawdziwości skóry, która jest produktem natury:
dopuszczalne różnice w fakturze i odcieniu skóry, a także zmarszczki i niewielkie pofałdo-
wania w pokryciu, gdyż jest to zjawisko naturalne i nie oznacza wady jakościowej.
i) naturalne znamiona zawierające żyły, nakłucia i blizny.
k) zapach skóry jako cecha występująca we wszystkich obiciach wykonanych ze skóry
naturalnej.
WARUNKI GWARANCJI
1. Producent zapewnia dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli przy zachowaniu prawi-
dłowych zasad ich użytkowania zgodnie z przeznaczeniem w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży
(wydania), ale nie dłużej niż 26 miesięcy od daty produkcji.
2. Przy sprzedaży, celem sprawdzenia jakości, meble powinny być rozpakowane przez sprzedawcę i
okazane kupującemu przy wydaniu ze sklepu, magazynu bądź przez przewoźnika.
3. Odebranie karty gwarancyjnej przez kupującego przy zakupie mebli równoznaczne jest z doko-
naniem ilościowego i jakościowego odbioru, nie stwierdzeniem wad lub braków zewnętrznych i
zapoznaniem się oraz zaakceptowaniem jej pełnej treści.
4. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego bądź nieostrożnego prze-
wozu, przenoszenia i montażu jak również wynikłe ze zdarzeń losowych w drodze do klienta.
5. Reklamacje z tytułu wad ukrytych przyjmuje sprzedawca. Reklamacje te sprzedawca przekazuje w
terminie do 3 dni producentowi w formie pisemnej o ile w ramach odrębnej umowy z gwarantem nie
można załatwić ich bezpośrednio.
6. Powstałe w okresie gwarancyjnym wady lub awarie wyrobów z winy producenta należy zgłosić w
punkcie zakupu, przedstawiając kartę gwarancyjną.
7. Przyjęcie reklamacji odbywa się przez sporządzenie zgłoszenia reklamacyjnego na drukach znaj-
dujących się u sprzedawcy z równoczesnym okazaniem karty gwarancyjnej w celu określenia rodzaju
mebla.
8. W przypadku nie ustosunkowania się gwaranta (producenta) do reklamacji w ciągu 14 dni robo-
czych uważa się, że gwarant uznał reklamację za uzasadnioną.
9. Reklamacja będzie zrealizowana w terminie 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez salon me-
blowy, gdy wada jest możliwa do usunięcia bez naprawy fabrycznej lub poprzez wymianę elementów
niewymagających dosłania ich z fabryki. W przypadku, gdy niezbędne jest dodatkowe sprawdzenie
zasadności reklamacji termin usunięcia wady może ulec przedłużeniu.
10. Jeżeli charakter wady wymaga jej usunięcia w warunkach fabrycznych, kupujący zobowiązany jest
do wydania wyrobu albo jego części składowych wymagających naprawy. Gwarant nie ma obowiązku
dostarczenia kupującemu wyrobu zamiennego na czas wykonywania obowiązków gwarancyjnych.
11. Odmowa wydania wyrobu (jego części) do naprawy w warunkach fabrycznych, bądź jej uniemożli-
wienie w lokalu kupującego oznaczać będzie, że kupujący zwolnił gwaranta z wykonywania obowiąz-
ków gwarancyjnych i zrzekł się wszelkich roszczeń z tytułu gwarancji.
12. W przypadku, gdy wada mebla jest nieusuwalna załatwienie reklamacji może nastąpić przez
zamianę wadliwego mebla na inny, wolny od wad lub zwrot kupującemu zapłaconej ceny przy jedno-
czesnym zwrocie tego wyrobu przez kupującego. Reklamacja może być za zgodą nabywcy załatwiona
przez obniżenie ceny mebla. Obniżenie ceny powoduje wygaśnięcie gwarancji.
13. Upust ceny lub zwrot gotówki nabywcy będzie realizowany przez punkt sprzedaży na podstawie
wystawionej przez producenta faktury korygującej do faktury sprzedaży.
14. Zwłoka w załatwieniu reklamacji nie zachodzi, gdy przedstawiciel producenta zgłosił się u użyt-
kownika w uzgodnionym terminie i nie mógł wykonać czynności wynikających z naprawy gwaran-
cyjnej z przyczyn leżących po stronie użytkownika. Nowy termin załatwienia reklamacji zawierać
się będzie w kolejnych 21 dniach roboczych z 3 dniowym wcześniejszym powiadomieniem. Jeżeli
użytkownik dwukrotnie uniemożliwi dokonanie naprawy uważa się, że zrezygnował z uprawnień
gwarancyjnych.
15. Karta gwarancyjna nie jest ważna bez zaznaczenia w niej daty sprzedaży, bez pieczęci sprzedawcy i
jego podpisu. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej następuje utrata gwarancji, a nowa karta nie
będzie wydana.
16. Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku uszkodzeń wyrobu powstałych z jego
winy np. w wyniku nienależnego użytkowania, przechowywania, braku lub złej konserwacji, dokona-
nia naprawy przez osoby do tego nieupoważnione.
17. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za realizację i rozstrzygnięcie w całości zgłoszonej reklama-
cji, w sposób nieangażujący Klienta z producentem.
18.Gwarancja ulega przedłużeniu o okres dokonywania naprawy lub wymiany wyrobu lub jego części.
19. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza upraw-
nień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
20. Gwarancja obejmuje wyłącznie wyroby sprzedane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajdu-
jące się na tym terytorium w czasie załatwiania reklamacji.
ZASADY UŻYTKOWANIA MEBLI
1. Meble powinny być użytkowane zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem. Za niewłaściwe użytkowa-
nie mebli rozumie się: stawanie nogami, kolanami na zagłówkach, boczkach, oparciu, siedzisku oraz
innych elementach narażonych pod wpływem ciężaru na złamanie.
2. Meble tapicerowane posiadające mechanizm sedaka mają charakter wypoczynkowy, a zatem
przeznaczenie ich do spania powinno być okazjonalne. Skrzypienie mechanizmu sedaka nie jest wadą
podlegającą reklamacji.
3. Meble należy użytkować w pomieszczeniach suchych, zamkniętych i zabezpieczonych przed szko-
dliwymi wpływami atmosferycznymi oraz bezpośrednim działaniem promieni słonecznych. Mebli nie
należy stawiać w odległości mniejszej niż 1 m od czynnych źródeł ciepła takich jak grzejniki, kuchenki,
a także w pomieszczeniach o dużej wilgotności powietrza (powyżej 70 %) oraz powierzchni nie mniej-
szej niż 3,6 m2 o standardowej wysokości.
4. Meble należy chronić przed nieuzasadnionymi uszkodzeniami mechanicznymi, które mogą być spo-
wodowane np. siadaniem (stawaniem) na płytę podgłówka, na podłokietnikach, krawędziach oparć,
na pojedynczych drewnianych listwach sprężynujących funkcji (wysuwanego podzespołu do spania),
rozpychaniem skrzyni pościelowej przez umieszczanie nadmiernej objętości pościeli itp.
5. Niektóre wysokogatunkowe tkaniny mienią się w promieniach światła. Wygląda to tak (szczególnie
w tapicerce narożników) jakby miały różne odcienie. Nie jest to powód do reklamacji, a cecha charak-
terystyczna tkanin.
6. Tkaniny flockowe i ich pochodne ulegają wycieraniu się koloru w trakcie użytkowania, co nie może
być podstawą do reklamacji.
7. Do czyszczenia tkanin obiciowych w żadnym wypadku nie należy stosować środków chemicznych
typu: rozcieńczalniki, benzyna, alkohol.
8. Przy pielęgnacji tkanin wystarcza oczyszczenie co pewien czas zewnętrznej powierzchni tapicerki
miękką szczotką do ubrań lub odkurzenie za pomocą odkurzacza z nasadką do tapicerki wg. załączo-
nej ulotki producenta odkurzacza.
9. Plamy należy usuwać natychmiast w następujący sposób:
- grube zabrudzenia ostrożnie zeskrobać tępym narzędziem (np. odwrotną stroną ostrza noża kuchen-
nego),
- czyścić miękką, białą, bawełnianą szmatką zwilżoną w letniej wodzie, okrężnymi ruchami bez wywie-
rania większego nacisku,
- wilgotne po oczyszczeniu miejsca pozostawić do naturalnego wyschnięcia, nie używać suszarki
(jeżeli będzie to konieczne powtórzyć poprzednie czynności) - przy nieschodzących plamach można
użyć delikatnego mydła,
- bezpośrednio po wyschnięciu, miejsca oczyszczone przeczesać szczotką do ubrań.
10. Sposób konserwacji i czyszczenia skóry: Nie ustawiaj skórzanych mebli blisko grzejnika lub innego
źródła ciepła. Chroń meble skórzane przed bezpośrednim promieniowaniem słonecznym. Usuwaj pla-
my natychmiast wilgotną, czystą ścierką bądź gąbką, nie trzyj! Utrzymuj skórzane meble w czystości,
odkurzaj je, najlepiej raz w tygodniu. Polecamy używać do konserwacji preparatów przeznaczonych
do pielęgnacji skór. Małe rysy, otarcia i inne znaki są naturalną właściwością prawdziwej skóry i nie
wpływają one na jej trwałość.
fotele obrotowe do salonu bryły 3D, modele 3D fotele Carmen Mti Furniova
Aby pobrać zdjęcia prosimy o zaakceptowanie powyższych warunków korzystania z materiałów "DLA PRASY"