Meble (Pełna Oferta) x 3
Meble (Pełna Oferta) x 3
Meble (Pełna Oferta) x 3
Meble (Pełna Oferta) x 3
Meble (Pełna Oferta) x 3

Fotel Cafe Night idealny do salonu

SYMBOL:  CAFE FOTEL NIGHT

2 512,- zł

Cena modułu 1 z boczkami Mocca, z wypełnieniem Comf Eu, w tkaninie gr. A

CAFE
próbniki tkanin i skór - pytaj w salonie !
tkaniny, skóry
Produkt na zamówienie. Możliwość skomponowania fotela w dowolnej konfiguracji i kolorystyce.
Uwaga! Modele prezentowane na stronie internetowej www.innemeble.pl mogą odbiegać wyglądem lub kolorystyką od modeli prezentowanych w salonach sprzedaży. Informacje zamieszczone na stronie internetowej www.innemeble.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 k.c. , a tylko mają charakter reklamowy. Są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy /art. 71 Kodeksu cywilnego/.
Cafe – inspirujący aromat wyobraźni. Cafe pobudza zmysły, Cafe kusi rozmaitością smaków, Cafe inspiruje do przekraczania granic własnej wyobraźni. Jeśli nie wiadomo w jakim stylu zaprojektować salon, to przy filiżance dobrej kawy warto pokusić się o dawkę fantazji i wyobrazić sobie sofę … skórzaną z elegancką kedrą miękką, z bajecznie wygodnymi poduszkami i zagłówkiem – łagodna jak Cafe Latte, albo mała, kameralna, z jasnej tkaniny, wypełnioną puszystym pierzem jak Cafe Primo, lub coś bardziej rodzinnego – narożną sofę, wiele poduszek, wygodne podłokietniki – na długie wieczory przy Cafe Santos.
Dostępne konfiguracje modeluwypełnienie mebla w standardziedopłatyGrupa tkaninGrupa skór
Dopłata brutto do COMF 2Dopłata brutto do COMF MDopłata brutto do COMF_4Tkanina gr. ATkanina gr. BTkanina gr. CTkanina gr. DTkanina gr. ExclusiveSkóra 10Skóra 20Skóra 50Skóra 60
1CAFE DAY 1COMF_EU123 zł1 492 zł1 575 zł1 632 zł1 652 zł1 818 zł2 145 zł2 306 zł3 091 zł3 619 zł
2CAFE DAY C 45 COMF_EU123 zł1 627 zł1 699 zł1 746 zł1 760 zł1 912 zł2 201 zł2 364 zł3 148 zł3 681 zł
3CAFE DAY 1,5COMF_EU185 zł1 787 zł1 902 zł1 971 zł1 999 zł2 215 zł2 496 zł2 685 zł3 599 zł4 212 zł
4CAFE DAY C 90 COMF_EU185 zł2 128 zł2 260 zł2 343 zł2 374 zł2 633 zł3 271 zł3 581 zł4 844 zł5 669 zł
5CAFE DAY CHL L/R COMF_EU185 zł2 373 zł2 492 zł2 563 zł2 586 zł2 818 zł3 193 zł3 430 zł4 512 zł5 277 zł
6CAFE DAY 2COMF_EU246 zł2 549 zł2 731 zł2 837 zł2 885 zł3 229 zł3 956 zł4 274 zł5 728 zł6 702 zł
7CAFE DAY 2 ZAKCOMF_EU246 zł3 246 zł3 453 zł3 574 zł3 622 zł4 017 zł4 933 zł5 324 zł7 114 zł8 324 zł
8CAFE DAY C MAXI COMF_EU246 zł3 389 zł3 576 zł3 691 zł3 730 zł4 095 zł4 881 zł5 262 zł7 023 zł8 216 zł
9CAFE DAY C ROUND COMF_EU246 zł2 785 zł2 924 zł3 009 zł3 035 zł3 310 zł4 023 zł4 329 zł5 816 zł6 807 zł
10CAFE DAY MULTI COMF_EU246 zł3 034 zł3 200 zł3 304 zł3 338 zł3 664 zł4 428 zł4 772 zł6 330 zł7 405 zł
11CAFE DAY CHL XL COMF_EU246 zł3 013 zł3 172 zł3 275 zł3 306 zł3 626 zł3 990 zł4 282 zł5 624 zł6 581 zł
12CAFE DAY 2,5COMF_EU308 zł3 001 zł3 195 zł3 315 zł3 370 zł3 762 zł4 593 zł4 961 zł6 665 zł7 798 zł
13CAFE DAY 3/2COMF_EU369 zł3 409 zł3 647 zł3 785 zł3 847 zł4 299 zł5 333 zł5 769 zł7 782 zł9 104 zł
14CAFE DAY 3/3COMF_EU369 zł3 617 zł3 868 zł4 011 zł4 075 zł4 548 zł5 910 zł6 399 zł8 615 zł10 076 zł
15CAFE DAY DIVAN COMF_EU369 zł3 888 zł4 038 zł4 173 zł4 224 zł4 536 zł6 185 zł6 748 zł9 048 zł10 584 zł
16CAFE NIGHT 1COMF_EU123 zł1 578 zł1 702 zł1 771 zł1 802 zł2 029 zł2 460 zł2 669 zł3 560 zł4 166 zł
17CAFE NIGHT C 45 COMF_EU123 zł1 662 zł1 754 zł1 810 zł1 830 zł2 009 zł2 447 zł2 644 zł3 506 zł4 101 zł
18CAFE NIGHT 1,5COMF_EU185 zł1 809 zł1 943 zł2 018 zł2 053 zł2 301 zł2 734 zł2 962 zł3 962 zł4 635 zł
19CAFE NIGHT C 90 COMF_EU185 zł2 204 zł2 388 zł2 493 zł2 543 zł2 883 zł3 656 zł3 977 zł5 401 zł6 317 zł
20CAFE NIGHT CHL L/R COMF_EU185 zł2 357 zł2 498 zł2 583 zł2 615 zł2 887 zł3 372 zł3 639 zł4 781 zł5 595 zł
21CAFE NIGHT 2COMF_EU246 zł2 556 zł2 773 zł2 893 zł2 957 zł3 352 zł4 437 zł4 836 zł6 452 zł7 549 zł
22CAFE NIGHT 2 ZAKCOMF_EU246 zł3 317 zł3 578 zł3 725 zł3 798 zł4 279 zł5 529 zł6 010 zł7 991 zł9 348 zł
23CAFE NIGHT C MAXI COMF_EU246 zł3 182 zł3 370 zł3 480 zł3 520 zł3 878 zł4 953 zł5 358 zł7 146 zł8 358 zł
24CAFE NIGHT C ROUND COMF_EU246 zł2 797 zł2 977 zł3 085 zł3 128 zł3 476 zł4 385 zł4 748 zł6 342 zł7 419 zł
25CAFE NIGHT MULTI COMF_EU246 zł2 870 zł3 050 zł3 155 zł3 196 zł3 540 zł4 319 zł4 663 zł6 199 zł7 254 zł
26CAFE NIGHT CHL XL COMF_EU246 zł2 878 zł3 037 zł3 133 zł3 168 zł3 477 zł4 038 zł4 350 zł5 710 zł6 680 zł
27CAFE NIGHT 2,5COMF_EU308 zł2 977 zł3 240 zł3 388 zł3 461 zł3 942 zł4 898 zł5 330 zł7 150 zł8 366 zł
28CAFE NIGHT 3/2COMF_EU369 zł3 451 zł3 748 zł3 915 zł3 999 zł4 546 zł5 816 zł6 335 zł8 503 zł9 948 zł
29CAFE NIGHT 3/3COMF_EU369 zł3 569 zł3 879 zł4 053 zł4 141 zł4 713 zł6 080 zł6 613 zł8 902 zł10 417 zł
30CAFE NIGHT DIVAN COMF_EU369 zł3 860 zł4 136 zł4 298 zł4 368 zł4 892 zł6 645 zł7 373 zł9 761 zł11 585 zł
31CAFE DECO 3 NIGHT Z KEDRĄ (PO 58X58)COMF_EU25 zł148 zł171 zł184 zł195 zł239 zł432 zł492 zł630 zł738 zł
32CAFE DECO 1 Z KEDRĄ (DECO 14)COMF_EU25 zł127 zł143 zł152 zł161 zł194 zł298 zł358 zł445 zł527 zł
33CAFE DECO 2 Z KEDRĄ (DECO 21)COMF_EU25 zł160 zł179 zł190 zł195 zł237 zł397 zł474 zł583 zł702 zł
34CAFE PUF 72X72COMF_EU62 zł1 050 zł1 113 zł1 149 zł1 164 zł1 285 zł1 451 zł1 565 zł2 091 zł2 448 zł
35CAFE PUF 85X60 OTWIERANACOMF_EU62 zł1 340 zł1 390 zł1 420 zł1 425 zł1 527 zł1 710 zł1 824 zł2 347 zł2 745 zł
36CAFE BOCZEK BRAZIL COMF_EU452 zł494 zł522 zł540 zł643 zł710 zł826 zł1 008 zł1 204 zł
37CAFE BOCZEK KENIA COMF_EU481 zł543 zł574 zł592 zł700 zł790 zł889 zł1 273 zł1 520 zł
38CAFE BOCZEK LATTE COMF_EU504 zł548 zł577 zł591 zł672 zł756 zł813 zł1 170 zł1 370 zł
39CAFE BOCZEK MOCCA COMF_EU467 zł519 zł553 zł573 zł679 zł704 zł760 zł1 011 zł1 183 zł
40CAFE BOCZEK PRIMO COMF_EU522 zł555 zł581 zł595 zł675 zł718 zł806 zł1 106 zł1 303 zł
41CAFE BOCZEK SANTOS COMF_EU490 zł546 zł578 zł598 zł703 zł760 zł861 zł1 225 zł1 460 zł
42CAFE TABLE 90 ZE STEBNÓWKĄCOMF_EU1 244 zł1 314 zł1 355 zł1 373 zł1 515 zł1 550 zł1 593 zł1 829 zł2 141 zł
43CAFE DECO 4 WAŁEK ZE STEBNÓWKĄ-133 zł143 zł152 zł155 zł179 zł245 zł272 zł332 zł388 zł

 

Konfigurację mebla zawsze czytamy od lewej strony
stojąc przodem do sofy

OZNACZENIA w opisie modeli:

F            – funkcja spania
           – sedak – funkcja spania okazjonalnego
CHL       – szezlong
DIVAN   – divan
C            – narożnik np C90, C45
L lub R    – lewy (Left) / prawy (Right)

Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian kolorów,
wzornictwa, wymiarów i prezentowanych wyrobów.
Podane wymiary mogą różnić się od rzeczywistych do 3%.

Legenda do karty katalogowej
FIX
przytapicerowany pokrowiec
LOOSE COVER
luźny pokrowiec (Loose Cover) – umożliwia łatwe zdjęcie pokrowca w celu wyprania (sprawdzić instrukcję prania tkaniny) lub zmianę sofy przez założenie pokrowca w innej tkaninie i kolorze
COMF EU
poduszki oparciowe – silikon poduszki siedziskowe – pianka wysokoelastyczna
COMF 1
poduszki oparciowe – pianka wysokoelastyczna + pianka supersoft poduszki siedziskowe – pianka wysokoelastyczna
COMF 2
poduszki oparciowe – 70% pierze + 30% silikon poduszki siedziskowe – pianka wysokoelastyczna + top pierzowy
SKÓRA
model dostępny w skórze
TKANINA
model dostępny w tkaninie
SKÓRA/TKANINA
model dostępny w połączeniu tkaniny i skóry (rama wykonana w skórze, poduszki oparciowe i siedziskowe w tkaninie)
SLEEP
funkcja spania
SLEEP OCC
funkcja spania okazjonalnego

Instrukcja użytkowania

 

Dziękujemy, że wybrali Państwo nasz produkt!
Wszystkie używane przez nas tkaniny i skóry są poddawane
dokładnym testom i są zgodne z najwyższymi wymaganiami.
Przestrzegamy
postanowień
rozporządzenia
REACH,
gwarantując tym samym wysoką jakość przy jednoczesnym
poszanowaniu środowiska naturalnego i zdrowia konsumentów.
Zapoznanie się z poniższymi informacjami i wskazówkami
dotyczącymi sposobu użytkowania pozwoli Państwu cieszyć się
stworzonymi przez nas meblami przez wiele nadchodzących lat.
MTI Furninova
MTI-Furninova jest polsko-szwedzką spółką produkującą
wysokiej jakości meble tapicerowane. Projektując nasze meble
pamiętamy, że muszą łączyć w sobie wygodę, niebanalny
wygląd i bezpieczeństwo użytkowania. Każdy produkt,
który wprowadzamy do oferty najpierw testujemy sami, bez
kompromisów odrzucając te, które nie spełniają naszych
wymagań. Od 20 lat nasze produkty trafiają do szerokiego grona
odbiorców na całym świecie. W tym czasie zdobyły uznanie ze
względu na komfort, niepowtarzalne wzornictwo opracowane
przez znanych projektantów oraz starannie dobieraną kolekcję
tkanin.Jakość
Nieodłącznym walorem naszych produktów jest wysoka jakość
skór, nowoczesnych tkanin i drewna. Atrakcyjne wzornictwo
mebli łączymy z funkcjonalnością i niezawodnością w
użytkowaniu. Połączenie walorów estetycznych i użytkowych
z wysoką jakością pozwala na wyjątkowe aranżacje wnętrz.
Pielęgnujemy naszą pasję tworzenia eleganckich i jednocześnie
ergonomicznych mebli, dbamy o wysoką jakość wyrobów.
Zrównoważony rozwój
Dobry projekt, to efekt wybiegania w przyszłość. To projekt,
który szanuje środowisko naturalne. Projektując i tworząc
mebel, który ma dawać radość oraz sprostać codziennemu
użytkowaniu przez wiele nadchodzących lat, pomagamy
minimalizować emisję CO2 i unikać marnowania zasobów
naturalnych, oszczędzając je dla przyszłych pokoleń.Swoboda możliwości
Wybierając sofę stworzoną przez firmę MTI Furninova
wybierasz swobodę możliwości. Wybierz ulubiony produkt z
naszego bogatego asortymentu niemal 450 tkanin i skór i ciesz
się swobodą projektowania lub wybierz sofę w niemal dowolnej
wielkości i kształcie - sofę dopasowaną idealnie do Twojego
stylu życia.Ogólne wskazówki dotyczące sposobu
użytkowania
Należy regularnie wietrzyć i odkurzać meble, ponieważ
zanieczyszczenia mogą powodować powstawanie dodatkowych
uszkodzeń. Odkurzanie należy przeprowadzać przy użyciu
końcówki przeznaczonej do mebli tapicerowanych oraz tkanin.
Nie należy umieszczać mebli w miejscu, gdzie będą one narażone
na bezpośrednie działanie promieni słonecznych ani zbyt blisko
źródeł ciepła.
W pomieszczeniu, w którym znajduje się mebel, należy
utrzymywać regularną temperaturę wnętrza, ponieważ
środowisko wilgotne i/lub zimne może być powodem
powstawania uszkodzeń.
Jeśli to możliwe należy regularnie przekładać poduszki
i przewracać na drugą stronę, dzięki czemu zużycie wypełnienia
poduszek oraz pokrowców będzie bardziej równomierne.
Zarówno skóra jak i tkaniny podczas użytkowania ulegają
rozciąganiu, więc co jakiś czas będzie konieczne poprawianie
pokrowców.
Jeżeli poduszki oparcia i siedzenia są wypełnione włóknem
kulkowym lub pierzem, po użyciu należy nimi wstrząsnąć, aby
przywrócić ich pierwotny kształt.
Plamy należy usuwać natychmiast po ich powstaniu, w razie
konieczności konsultując się z profesjonalistą prosząc o poradę.Wskazówki dotyczące użytkowania
tkanin
Tkaniny charakteryzują się różnymi wymaganiami dotyczącymi
użytkowania zależnymi od materiału, z którego zostały
wykonane. Wewnątrz wszystkich zdejmowanych pokrowców
znajdują się instrukcje dotyczące prania tkaniny. Jeśli tkanina
może być prana w wodzie, większość pokrowców może zostać
wyprana w domu, w zwykłej pralce.
Większe pokrowce, takie jak pokrowce ramy mebla, powinny
być czyszczone w profesjonalnych pralniach, gdyż pralki do
użytku domowego mogą dostarczyć za mało wody do uprania
pokrowca. Należy unikać nadmiernego wirowania oraz suszenia
w suszarkach bębnowych. Pokrowce należy nakładać na meble,
gdy są wciąż lekko wilgotne, dzięki czemu prawidłowe nałożenie
ich będzie nieco łatwiejsze.
• Usuwaj plamy natychmiast po ich powstaniu, przestrzegając
instrukcji użytkowania dotyczących danej tkaniny.
• Umieść chłonny, bezbarwny papier lub kawałek tkaniny pod
plamą na tkaninie tapicerki.
• Nie pocieraj bezpośrednio plamy powstałej na tkaninie
ponieważ może to spowodować jej miejscowe odbarwienie
i odkształcenie.
• Jeśli nie masz pewności, jak zająć się plamą, skontaktuj się ze
specjalistą i poproś o poradę.Wskazówki dotyczące użytkowania
skóry
Różne rodzaje skóry wymagają różnego traktowania. Sprawdź,
jaki rodzaj skóry zakupiłeś i skontaktuj się z lokalnym sprzedawcą
produktów MTI Furninova, aby uzyskać porady odnośnie do
sposobów użytkowania produktów z danego rodzaju skóry.
Jeśli użyjesz jakichkolwiek produktów, kolor skóry może zmienić
się tuż po aplikacji, lecz z czasem efekt ten zniknie.
• Po wylaniu jakichkolwiek płynów zbierz je niezwłocznie
czystą ściereczką.
• Czyść plamy używając wilgotnej ściereczki, nie używaj
żadnych silnych detergentów.
• Unikaj pocierania skóry.
• Jeśli nie masz pewności, jak zająć się plamą, skontaktuj się ze
specjalistą i poproś o poradę.

UWAGA !!!


1. Duży nacisk przy czyszczeniu może spowodować rozjaśnienie kolorów.
2. Należy być przezornym i na mało widocznym miejscu tapicerki przeprowadzić próbę jak
zachowują się kolory przy czyszczeniu.
3. Środki przeznaczone do czyszczenia mebli znajdujące się w ogólnodostępnym handlu
mogą być użyte wyłącznie na odpowiedzialność użytkownika.
4. Elementy ozdobne z drewna należy konserwować środkami do konserwacji drewna.
5. Zakupione meble tapicerowane mogą być eksploatowane przez wszystkich użytkowni-
ków bez względu na ich wiek.
6. W meblach pokrytych tkaninami cieniującymi mogą występować różne odcienie tkanin
w zależności od kąta padania światła naturalnego lub sztucznego.

 

GWARANCJĄ PRODUCENTA NIE SĄ OBJĘTE:


a) uszkodzenia powstałe po zakupie w rezultacie niewłaściwego (nieostrożnego) przewozu,
przenoszenia, montażu jak również wynikłe po sprzedaży ze zdarzeń losowych.
b) uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego lub niezgodnego z zasadami użytkowa-
nia, przechowywania i konserwacji mebli.
c) uszkodzenia wynikłe z napraw lub przeróbek mebli wykonywanych przez kupującego
lub na jego zlecenie.
d) uszkodzenia mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwego użytkowania mebla.
e) wady i uszkodzenia, w następstwie których obniżono cenę przy jego zakupie.
f ) marszczenia tkanin na siedziskach w meblach funkcyjnych tj. rozkładanych, fałdy w
materiale obiciowym, jako cecha pożądana i zamierzona. Zewnętrzne powłoki mebli
wykonywanych z materiałów obiciowych lub skór są luźne i miękkie, co jest spowodowa-
ne techniką wykonywania tego typu mebli. Powstawanie fałd w pokryciu jest zjawiskiem
naturalnym.
g) różnice w wybarwieniu tkanin lub skór, jeżeli pochodzą z różnych serii produkcyjnych
producenta tkanin lub skór, a reklamacja dotyczy różnicy poszczególnych wyrobów naby-
wanych przez kupującego sukcesywnie.
h) wszelkie cechy stanowiące oznaki prawdziwości skóry, która jest produktem natury:
dopuszczalne różnice w fakturze i odcieniu skóry, a także zmarszczki i niewielkie pofałdo-
wania w pokryciu, gdyż jest to zjawisko naturalne i nie oznacza wady jakościowej.
i) naturalne znamiona zawierające żyły, nakłucia i blizny.
k) zapach skóry jako cecha występująca we wszystkich obiciach wykonanych ze skóry
naturalnej.

 

WARUNKI GWARANCJI


1. Producent zapewnia dobrą jakość i prawidłowe funkcjonowanie mebli przy zachowaniu prawi-
dłowych zasad ich użytkowania zgodnie z przeznaczeniem w okresie 24 miesięcy od daty sprzedaży
(wydania), ale nie dłużej niż 26 miesięcy od daty produkcji.
2. Przy sprzedaży, celem sprawdzenia jakości, meble powinny być rozpakowane przez sprzedawcę i
okazane kupującemu przy wydaniu ze sklepu, magazynu bądź przez przewoźnika.
3. Odebranie karty gwarancyjnej przez kupującego przy zakupie mebli równoznaczne jest z doko-
naniem ilościowego i jakościowego odbioru, nie stwierdzeniem wad lub braków zewnętrznych i
zapoznaniem się oraz zaakceptowaniem jej pełnej treści.
4. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego bądź nieostrożnego prze-
wozu, przenoszenia i montażu jak również wynikłe ze zdarzeń losowych w drodze do klienta.
5. Reklamacje z tytułu wad ukrytych przyjmuje sprzedawca. Reklamacje te sprzedawca przekazuje w
terminie do 3 dni producentowi w formie pisemnej o ile w ramach odrębnej umowy z gwarantem nie
można załatwić ich bezpośrednio.
6. Powstałe w okresie gwarancyjnym wady lub awarie wyrobów z winy producenta należy zgłosić w
punkcie zakupu, przedstawiając kartę gwarancyjną.
7. Przyjęcie reklamacji odbywa się przez sporządzenie zgłoszenia reklamacyjnego na drukach znaj-
dujących się u sprzedawcy z równoczesnym okazaniem karty gwarancyjnej w celu określenia rodzaju
mebla.
8. W przypadku nie ustosunkowania się gwaranta (producenta) do reklamacji w ciągu 14 dni robo-
czych uważa się, że gwarant uznał reklamację za uzasadnioną.
9. Reklamacja będzie zrealizowana w terminie 21 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez salon me-
blowy, gdy wada jest możliwa do usunięcia bez naprawy fabrycznej lub poprzez wymianę elementów
niewymagających dosłania ich z fabryki. W przypadku, gdy niezbędne jest dodatkowe sprawdzenie
zasadności reklamacji termin usunięcia wady może ulec przedłużeniu.
10. Jeżeli charakter wady wymaga jej usunięcia w warunkach fabrycznych, kupujący zobowiązany jest
do wydania wyrobu albo jego części składowych wymagających naprawy. Gwarant nie ma obowiązku
dostarczenia kupującemu wyrobu zamiennego na czas wykonywania obowiązków gwarancyjnych.
11. Odmowa wydania wyrobu (jego części) do naprawy w warunkach fabrycznych, bądź jej uniemożli-
wienie w lokalu kupującego oznaczać będzie, że kupujący zwolnił gwaranta z wykonywania obowiąz-
ków gwarancyjnych i zrzekł się wszelkich roszczeń z tytułu gwarancji.
12. W przypadku, gdy wada mebla jest nieusuwalna załatwienie reklamacji może nastąpić przez
zamianę wadliwego mebla na inny, wolny od wad lub zwrot kupującemu zapłaconej ceny przy jedno-
czesnym zwrocie tego wyrobu przez kupującego. Reklamacja może być za zgodą nabywcy załatwiona
przez obniżenie ceny mebla. Obniżenie ceny powoduje wygaśnięcie gwarancji.
13. Upust ceny lub zwrot gotówki nabywcy będzie realizowany przez punkt sprzedaży na podstawie
wystawionej przez producenta faktury korygującej do faktury sprzedaży.
14. Zwłoka w załatwieniu reklamacji nie zachodzi, gdy przedstawiciel producenta zgłosił się u użyt-
kownika w uzgodnionym terminie i nie mógł wykonać czynności wynikających z naprawy gwaran-
cyjnej z przyczyn leżących po stronie użytkownika. Nowy termin załatwienia reklamacji zawierać
się będzie w kolejnych 21 dniach roboczych z 3 dniowym wcześniejszym powiadomieniem. Jeżeli
użytkownik dwukrotnie uniemożliwi dokonanie naprawy uważa się, że zrezygnował z uprawnień
gwarancyjnych.
15. Karta gwarancyjna nie jest ważna bez zaznaczenia w niej daty sprzedaży, bez pieczęci sprzedawcy i
jego podpisu. W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej następuje utrata gwarancji, a nowa karta nie
będzie wydana.
16. Nabywca traci uprawnienia z tytułu gwarancji w przypadku uszkodzeń wyrobu powstałych z jego
winy np. w wyniku nienależnego użytkowania, przechowywania, braku lub złej konserwacji, dokona-
nia naprawy przez osoby do tego nieupoważnione.

17. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za realizację i rozstrzygnięcie w całości zgłoszonej reklama-
cji, w sposób nieangażujący Klienta z producentem.
18.Gwarancja ulega przedłużeniu o okres dokonywania naprawy lub wymiany wyrobu lub jego części.
19. Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza upraw-
nień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
20. Gwarancja obejmuje wyłącznie wyroby sprzedane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i znajdu-
jące się na tym terytorium w czasie załatwiania reklamacji.

 

ZASADY UŻYTKOWANIA MEBLI


1. Meble powinny być użytkowane zgodnie z ich funkcją i przeznaczeniem. Za niewłaściwe użytkowa-
nie mebli rozumie się: stawanie nogami, kolanami na zagłówkach, boczkach, oparciu, siedzisku oraz
innych elementach narażonych pod wpływem ciężaru na złamanie.
2. Meble tapicerowane posiadające mechanizm sedaka mają charakter wypoczynkowy, a zatem
przeznaczenie ich do spania powinno być okazjonalne. Skrzypienie mechanizmu sedaka nie jest wadą
podlegającą reklamacji.
3. Meble należy użytkować w pomieszczeniach suchych, zamkniętych i zabezpieczonych przed szko-
dliwymi wpływami atmosferycznymi oraz bezpośrednim działaniem promieni słonecznych. Mebli nie
należy stawiać w odległości mniejszej niż 1 m od czynnych źródeł ciepła takich jak grzejniki, kuchenki,
a także w pomieszczeniach o dużej wilgotności powietrza (powyżej 70 %) oraz powierzchni nie mniej-
szej niż 3,6 m2 o standardowej wysokości.
4. Meble należy chronić przed nieuzasadnionymi uszkodzeniami mechanicznymi, które mogą być spo-
wodowane np. siadaniem (stawaniem) na płytę podgłówka, na podłokietnikach, krawędziach oparć,
na pojedynczych drewnianych listwach sprężynujących funkcji (wysuwanego podzespołu do spania),
rozpychaniem skrzyni pościelowej przez umieszczanie nadmiernej objętości pościeli itp.
5. Niektóre wysokogatunkowe tkaniny mienią się w promieniach światła. Wygląda to tak (szczególnie
w tapicerce narożników) jakby miały różne odcienie. Nie jest to powód do reklamacji, a cecha charak-
terystyczna tkanin.
6. Tkaniny flockowe i ich pochodne ulegają wycieraniu się koloru w trakcie użytkowania, co nie może
być podstawą do reklamacji.
7. Do czyszczenia tkanin obiciowych w żadnym wypadku nie należy stosować środków chemicznych
typu: rozcieńczalniki, benzyna, alkohol.
8. Przy pielęgnacji tkanin wystarcza oczyszczenie co pewien czas zewnętrznej powierzchni tapicerki
miękką szczotką do ubrań lub odkurzenie za pomocą odkurzacza z nasadką do tapicerki wg. załączo-
nej ulotki producenta odkurzacza.
9. Plamy należy usuwać natychmiast w następujący sposób:
- grube zabrudzenia ostrożnie zeskrobać tępym narzędziem (np. odwrotną stroną ostrza noża kuchen-
nego),
- czyścić miękką, białą, bawełnianą szmatką zwilżoną w letniej wodzie, okrężnymi ruchami bez wywie-
rania większego nacisku,
- wilgotne po oczyszczeniu miejsca pozostawić do naturalnego wyschnięcia, nie używać suszarki
(jeżeli będzie to konieczne powtórzyć poprzednie czynności) - przy nieschodzących plamach można
użyć delikatnego mydła,
- bezpośrednio po wyschnięciu, miejsca oczyszczone przeczesać szczotką do ubrań.
10. Sposób konserwacji i czyszczenia skóry: Nie ustawiaj skórzanych mebli blisko grzejnika lub innego
źródła ciepła. Chroń meble skórzane przed bezpośrednim promieniowaniem słonecznym. Usuwaj pla-
my natychmiast wilgotną, czystą ścierką bądź gąbką, nie trzyj! Utrzymuj skórzane meble w czystości,
odkurzaj je, najlepiej raz w tygodniu. Polecamy używać do konserwacji preparatów przeznaczonych
do pielęgnacji skór. Małe rysy, otarcia i inne znaki są naturalną właściwością prawdziwej skóry i nie
wpływają one na jej trwałość.

Skinpol Sp. z o. o. posiadająca prawa autorskie do niniejszego utworu w postaci grafiki/zdjęcia zezwala na nieodpłatne rozpowszechnianie, przedstawianie i wykonywanie tego utworu zarówno w celach komercyjnych jak i niekomercyjnych, pod warunkiem oznaczenia autorstwa utworu w postaci uwidocznionego na nim logo „Inne Meble” lub jego... czytaj więcej 
Skinpol Sp. z o. o. posiadająca prawa autorskie do niniejszego utworu w postaci grafiki/zdjęcia zezwala na nieodpłatne rozpowszechnianie, przedstawianie i wykonywanie tego utworu zarówno w celach komercyjnych jak i niekomercyjnych, pod warunkiem oznaczenia autorstwa utworu w postaci uwidocznionego na nim logo „Inne Meble” lub jego pochodzenia w postaci adresu strony internetowej www.innemeble.pl, a także zachowania go w oryginalnej postaci (nie tworzenia utworów zależnych). Podejmowanie działań wykraczających ponad wyrażoną powyżej zgodę jest działaniem bezprawnym.zwiń tekst 

Aby pobrać zdjęcia prosimy o zaakceptowanie powyższych warunków korzystania z materiałów "DLA PRASY"

Uwaga!
Modele prezentowane na stronie internetowej www.innemeble.pl mogą odbiegać wyglądem lub kolorystyką od modeli... czytaj więcej 
Modele prezentowane na stronie internetowej www.innemeble.pl mogą odbiegać wyglądem lub kolorystyką od modeli prezentowanych w salonach sprzedaży. Informacje zamieszczone na stronie internetowej www.innemeble.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 par. 1 k.c. , a tylko mają charakter reklamowy. Są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy /art. 71 Kodeksu cywilnego/.zwiń tekst 

ULUBIONE ( 0 )

Nie masz ulubionych produktów

Nasze salony

81 745 9630

81 745 9631

lublin@innemeble.pl


32 493 18 21

697 900 251

katowice@innemeble.pl


22 855 40 97

601 777 299

warszawa@innemeble.pl